Allemaal super geregeld.
Smorgens bij het resort opgehaald. In egypte in een auto zitten op de gewone weg is al een jeep safari opzich

Bij aankomst krijg je het 1 en ander uit gelegd en worden de nederlanders en belgen van verschillende resorts in 1 groep gezet. Erg gezellig dus!
Als eerste kregen we een jeepsafari door de woestijn. Je moet niet wagenziek zijn want je schud echt alle kanten op

We bekeken een aantal dingen, toen gingen we thee drinken in een soort tentenkamp.
Daar werd ook onze bin laden sjaal omgedaan

Helaas geen foto;s van maar was echt ontzettend gaaf! Zeker gaan doen!!
Na het guard rijden gingen we nog kameel rijden. Toen ik er op zat wilde ik er eigenlijk gelijk graag weer vanaf toen ik op kameel langs kamelen liep die gekluisterd stonden. En ja dat vind ik zielig.
Savonds met z'n alle gegeten en daarna een show wat opzich wel leuk was maar niet zoveel voorstelde.
de foto's!
In het dorpje.

brood bakken, wat je ook mag proeven.

mijn vriend was helemaal gek van dit kleintje dus die moest op de foto

baby kameel dronk uit de fles

klaar voor de quard tocht door de woestijn

vriendje

bahhh

Dit leek in eerste instantie heel dom en saai. Die jongen draait rondjes waardoor zijn hoepel geval om hoog komt, (dus hij draait best hard rond) En met die hoepel rok doet hij allemaal kunstjes. Niet 1 minuut maar 15 tot 20 min zonder tussen door te stoppen. Ik was na 5 minuten rollend het podium af gegaan

met het quad rijden mochten we helaas geen foto;s maken. En op de kameel hadden we dus geen foto toestel.
Wel is er een video opname gemaakt van de hele dag maar dat is echt een one moment fame video en echt super slecht gefilmt

wel een hele leuke dag gehad