Dag excursie hurghada, egypte, foto's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

__Nathalie__

Dag excursie hurghada, egypte, foto's

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-08 16:40

En bij deze de foto's van onze excursie.

Allemaal super geregeld.
Smorgens bij het resort opgehaald. In egypte in een auto zitten op de gewone weg is al een jeep safari opzich Haha!
Bij aankomst krijg je het 1 en ander uit gelegd en worden de nederlanders en belgen van verschillende resorts in 1 groep gezet. Erg gezellig dus!

Als eerste kregen we een jeepsafari door de woestijn. Je moet niet wagenziek zijn want je schud echt alle kanten op Haha! We reden naar een "dorpje" in de woestijn waar je kon zien hoe de egyptenaren daar leefde. Bloedje heet!!! Naar mijn idee word die vrouw met kindjes gewoon betaald om daar te staan maar goed Clown
We bekeken een aantal dingen, toen gingen we thee drinken in een soort tentenkamp.
Daar werd ook onze bin laden sjaal omgedaan Cool Voor de quard rit door de woestijn.
Helaas geen foto;s van maar was echt ontzettend gaaf! Zeker gaan doen!!
Na het guard rijden gingen we nog kameel rijden. Toen ik er op zat wilde ik er eigenlijk gelijk graag weer vanaf toen ik op kameel langs kamelen liep die gekluisterd stonden. En ja dat vind ik zielig.

Savonds met z'n alle gegeten en daarna een show wat opzich wel leuk was maar niet zoveel voorstelde.

de foto's!

In het dorpje.
Afbeelding
brood bakken, wat je ook mag proeven.
Afbeelding
mijn vriend was helemaal gek van dit kleintje dus die moest op de foto Haha!
Afbeelding
baby kameel dronk uit de fles Haha!
Afbeelding
klaar voor de quard tocht door de woestijn Haha! Zonder doek en zonnebril mocht je niet quard rijden. Is ook niet mogelijk want je bent zwart van het zand/stof als je terug komt Clown
Afbeelding
vriendje Haha!
Afbeelding
bahhh Sigaar
Afbeelding
Dit leek in eerste instantie heel dom en saai. Die jongen draait rondjes waardoor zijn hoepel geval om hoog komt, (dus hij draait best hard rond) En met die hoepel rok doet hij allemaal kunstjes. Niet 1 minuut maar 15 tot 20 min zonder tussen door te stoppen. Ik was na 5 minuten rollend het podium af gegaan Clown
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

met het quad rijden mochten we helaas geen foto;s maken. En op de kameel hadden we dus geen foto toestel.
Wel is er een video opname gemaakt van de hele dag maar dat is echt een one moment fame video en echt super slecht gefilmt Clown

wel een hele leuke dag gehad Haha!

Storm

Re: Dag excursie hurghada, egypte, foto's

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-08 16:44

Leuke foto's!!

Cerilene_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-08 16:45

Ook dit komt me zo bekend voor! Wij waren niet in Hurghada, maar wij hebben wel ongeveer dezelfde shows gezien, ook met die rok, en zon fakir met vuur en glasscherven enzo. Jullie zien er wel een beetje crimineel uit met die zonnebrillen en 'bivakmutsdoeken' Tong uitsteken. Hardstikke leuk gehad zo te zien!

Spritz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-08 16:46

Mooie foto's! Kameel rijden is erg leuk, ben zelf in Jordanie geweest. (ik zag er ook zo uit, met zo'n sjaal en zonnebril Tong uitsteken )
Ziet er erg leuk uit! Ja

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-08 16:50

Echt kameel rijden was het niet, het was meer kunnen zeggen ik heb op een kameel gezeten en het was niet eens een kameel want hij had maar 1 bult Haha!
Zeg maar zon rondje als wat je hier met je kinderen doet op ee markt Haha!

Maar wel echt super leuk om mee te maken. Ik zou zo weer terug willen Haha!

Justy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-08 19:20