jongeren vakantie buitenland, waar naar toe?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

il0nkii

jongeren vakantie buitenland, waar naar toe?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-08 09:53

Hallo,

Een stel vrienden en ik willen dit jaar graag naar het buitenland op vakantie.
Eerst zouden we bij Porec gaan maar dat gaat waarscheinlijk niet meer lukken.
Nu zijn we alvast op zoek naar iets anders.
Zijn hier misschien mensen die ervaringen hebben met sommige landen?
En als jullie dan ook leuke adresjes weten zou ik dat ook graag willen horen! Knipoog

We zijn nu trouwens elke keer aan het zoeken via gogo tours, zijn er ook mensen met ervaringen over dit bedrijf?

Groetjes Ilonka.

HouVanUtopia

Re: jongeren vakantie buitenland, waar naar toe?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-08 09:54

spanje
Griekenland
Turkije
Frankrijk

Thirsa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-08 09:55

Ik ben eens met Gogo naar Mallorca geweest, was toen 18 en vond het helemaal top Knipoog

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-08 18:08

ik ben persoonlijk niet zo te spreken over GoGo..
ik heb vorig jaar geprobeerd (!) een vakantie via hun te boeken.
omdat onze vakantie nogal ingewikkeld was ( 2 van de 4 gingen eerder terug) hebben we t via de telefoon gedaan om misverstanden te voorkomen.
bij t versturen van de boeking zei de jongen aan de telefoon dat er een foutmelding kwam, maar dat alles evengoed goed was gegaan.
wij vertrouwde het toch niet helemaal en hebben de volgende dag nog geemaild waarop we terug kregen dat t goed was.
de dag daarop nog een keer gebeld en nogmaals bevestigd gekregen dat t goed in hun computer stond.
diezelfde middag krijgen we een email dat het TOCH fout was gegaan, t hotel was inmiddels vol en wij hadden geen kamer.

maar GoGo is gogo niet als ze niet heel aardig een andere optie voor ons vonden. we konden hetzelfde hotel bij de zusterorganisatie ( x-travel) boeken maar dan wel voor 50 euro pp meer (!!).
aangezien wij vonden dat het de fout was van gogo eisten wij dat ZIJ die 50 euro zouden betalen. dit weigerden ze .
we waren het zo zat dat we accuut naar Beachmasters zijn overgestapt, die alles keurig, snel en netjes voor ons regelde.

verder heb ik ontzettend veel verhalen gelezen en gehoord over GoGo. mensen die t zelfde meegemaakt hebbent als wij. Overboekingen, fouten enz. waardoor hun vakantie in dat appartement niet door kon gaan.

wil je perse met GoGo gaan, controleer dan minstens 10 keer of t allemaal wel goed gegaan is...want blijkbaar kan t nadat je 3 keer te horen hebt gekregen dat t oke is, toch nog fout gaan :S

verder zijn spanje, portugal, griekenland, turkije erg leuke landen!

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-08 11:59

Kreta is echt een aanrader.

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-08 15:57

Met hoeveel zijn jullie in totaal?

netam12

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-08 16:01

Ik ben ook 2 jaar geleden naar Porec geweest is er heel leuk vorig jaar zijn we naar Fazana/rovinj geweest in Kroatie.
Dit jaar ga ik met 2 vriendinnen naar Spanje al erenal voor 14 daagjes
wij gaan via dusseldorf vliegen www.holidaychech.nl hebben wij het gedaan.

happyjoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-08 16:04

Ik ga dit jaar naar Blanes met twee vriendinnen. We hebben geboekt bij Gofun.

eempiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-08 16:05

Wij gaan dit jaar naar zuid frankrijk. Met beaches. Het is een soort surfkamp. Het is een jongerecamping met de mogelijkheid om surfles te krijg. Wij hebben er veel zin in. En het is overigens niet duur!

_MelisS

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-08 20:18

L_iek schreef:
Kreta is echt een aanrader.

absoluut Knipoog

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-08 20:24

Ik ben vorig jaar naar Hongarije geweest. Lekker betaalbaar. Aan het Balatonmeer ofzo. Veel jongeren, cafés en winkels. Erg leuk Lachen

corinec

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-08 20:28

Marmaris in Turkije is ook een echte aanrader vind ik. Kreta ben ik ook geweest maar dat vond ik minder leuk.

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-08 22:59

Zwitsal schreef:
ik ben persoonlijk niet zo te spreken over GoGo..
ik heb vorig jaar geprobeerd (!) een vakantie via hun te boeken.
omdat onze vakantie nogal ingewikkeld was ( 2 van de 4 gingen eerder terug) hebben we t via de telefoon gedaan om misverstanden te voorkomen.
bij t versturen van de boeking zei de jongen aan de telefoon dat er een foutmelding kwam, maar dat alles evengoed goed was gegaan.
wij vertrouwde het toch niet helemaal en hebben de volgende dag nog geemaild waarop we terug kregen dat t goed was.
de dag daarop nog een keer gebeld en nogmaals bevestigd gekregen dat t goed in hun computer stond.
diezelfde middag krijgen we een email dat het TOCH fout was gegaan, t hotel was inmiddels vol en wij hadden geen kamer.

maar GoGo is gogo niet als ze niet heel aardig een andere optie voor ons vonden. we konden hetzelfde hotel bij de zusterorganisatie ( x-travel) boeken maar dan wel voor 50 euro pp meer (!!).
aangezien wij vonden dat het de fout was van gogo eisten wij dat ZIJ die 50 euro zouden betalen. dit weigerden ze .
we waren het zo zat dat we accuut naar Beachmasters zijn overgestapt, die alles keurig, snel en netjes voor ons regelde.

verder heb ik ontzettend veel verhalen gelezen en gehoord over GoGo. mensen die t zelfde meegemaakt hebbent als wij. Overboekingen, fouten enz. waardoor hun vakantie in dat appartement niet door kon gaan.

wil je perse met GoGo gaan, controleer dan minstens 10 keer of t allemaal wel goed gegaan is...want blijkbaar kan t nadat je 3 keer te horen hebt gekregen dat t oke is, toch nog fout gaan :S

verder zijn spanje, portugal, griekenland, turkije erg leuke landen!

Weet wel dat overboekingen heel vaak de fout van het hotel is.
Zo zijn er in Turkije hotels die er gewoon om bekend staan om gemiddeld 150% boekingen te hebben, dus de helft teveel! Die worden dan geplaatst in een ander hotel, maar je moet dan wel in het geboekte hotel komen zwemmen en eten etc!

Het kan ook best eens voorkomen dat het een fout is van de reisorganisatie, maar het gebeurt ook ontzettend vaak door een fout van het hotel. (al denk ik soms dat het expres gedaan wordt..)

il0nkii

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-08 15:56

Bedankt voor jullie reacties!
@ Lusitana, We zijn waarscheinlijk met een groep van 12 Lachen

We hebben nu Malgrad del mar In ons gedachte, klinkt iniedergeval erg leuk en we hebben ook al een hotel gevonden! Haha!

Niekoezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-08 15:57

Chersonissos?
Lloret?
Blanes?
Malgrat?
Kreta?
Rimini?

MyrtheJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-08 10:17

Ik ga met een vriendin naar rimini Haha!