Zwitsal schreef:ik ben persoonlijk niet zo te spreken over GoGo..
ik heb vorig jaar geprobeerd (!) een vakantie via hun te boeken.
omdat onze vakantie nogal ingewikkeld was ( 2 van de 4 gingen eerder terug) hebben we t via de telefoon gedaan om misverstanden te voorkomen.
bij t versturen van de boeking zei de jongen aan de telefoon dat er een foutmelding kwam, maar dat alles evengoed goed was gegaan.
wij vertrouwde het toch niet helemaal en hebben de volgende dag nog geemaild waarop we terug kregen dat t goed was.
de dag daarop nog een keer gebeld en nogmaals bevestigd gekregen dat t goed in hun computer stond.
diezelfde middag krijgen we een email dat het TOCH fout was gegaan, t hotel was inmiddels vol en wij hadden geen kamer.
maar GoGo is gogo niet als ze niet heel aardig een andere optie voor ons vonden. we konden hetzelfde hotel bij de zusterorganisatie ( x-travel) boeken maar dan wel voor 50 euro pp meer (!!).
aangezien wij vonden dat het de fout was van gogo eisten wij dat ZIJ die 50 euro zouden betalen. dit weigerden ze .
we waren het zo zat dat we accuut naar Beachmasters zijn overgestapt, die alles keurig, snel en netjes voor ons regelde.
verder heb ik ontzettend veel verhalen gelezen en gehoord over GoGo. mensen die t zelfde meegemaakt hebbent als wij. Overboekingen, fouten enz. waardoor hun vakantie in dat appartement niet door kon gaan.
wil je perse met GoGo gaan, controleer dan minstens 10 keer of t allemaal wel goed gegaan is...want blijkbaar kan t nadat je 3 keer te horen hebt gekregen dat t oke is, toch nog fout gaan :S
verder zijn spanje, portugal, griekenland, turkije erg leuke landen!
Weet wel dat overboekingen heel vaak de fout van het hotel is.
Zo zijn er in Turkije hotels die er gewoon om bekend staan om gemiddeld 150% boekingen te hebben, dus de helft teveel! Die worden dan geplaatst in een ander hotel, maar je moet dan wel in het geboekte hotel komen zwemmen en eten etc! 
Het kan ook best eens voorkomen dat het een fout is van de reisorganisatie, maar het gebeurt ook ontzettend vaak door een fout van het hotel. (al denk ik soms dat het expres gedaan wordt..)