Citytrip New York

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Yv_

Citytrip New York

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-08 21:25

Ik wil na ergens in het najaar van 2008 samen met iemand een lang weekend (ma- vr, do- di etc) naar New York.
Nu ben ik me een beetje aan het orienteren, maar ik schrik me dood van de prijzen!!
1700 euro voor 3 nachtjes, vind ik écht heel veel geld!

Iemand suggesties??
En natuurlijk... Waar moét je naartoe en wat kun je beter laten zitten?

Megan_

Re: Citytrip New York

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-08 21:36

Het kan veel goedkoper! mijn vriendin ging 6dagen voor 600euro pp Lachen

Gewoon goed zoeken, en je kunt soms goedkoper zijn door losse ticket en los hotel te boeken!

Wat voor eisen stel je aan je verblijf?

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-08 12:43

Ja, maar dat is het rare! Als ik een week wil gaan kom ik idd goedkoper uit dan een lang weekend! Maar ik wil geen week Lachen.

Tsja, mijn eis is eigenlijk alleen dat er een bed staat! Het is New York!! Lachen

_Linda

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-08 17:03

Ik ben 2 / 3 jaar geleden 7 dagen naar New york geweest. Incl. vlucht, overnachting, metro, bezichtigen / excursies, eten etc. was ik 725 euro kwijt. (we waren met een groep van 20 pers. dus dan heb je natuurlijk vaak groepskortingen). Wij zaten toen in dit hostel: http://www.chelseahostel.com/index.html . Zeer simpel, een bed, een wasbak op de kamer. WC/douch deel je met ik meen 3 andere kamers. Verder perfecte ligging en prima hostelletje. Je bent er toch alleen maar om te slapen. (overigens hadden we wel eerst een kamer met allemaal beestje, echt vies, maar we hebben toen een nieuwe kamer gekregen). In ieder geval alvast veel plezier, overigens is een week niet te lang in New york Lachen .

Olrike

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-08 16:12

Ben net een aantal maanden terug uit NYC, een echte aanrader.
Het kan veel goedkoper wij hebben 8 dagen NYC 2 personen voor 2000 incl theaterkaartjes NYpass enz.. We zaten midden op Times Square, kameruitzicht op Times Square!

Afbeelding

Voortaan gaan we eens in het half jaar een aantal dagen naar NYC voor te shoppen. We hebben al gekeken wat wat kostenbesparend is.

Voor tips en trics kun je altijd pb'en.

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-08 18:36

Ik ben vorige week 6 dagen in NY geweest, wij hadden een los ticket gekocht via Delta Airlines, bekende amerikaanse maatschappij met uitstekende verzorging aan boord, ik stond verbaast hoe goed we verzorgt werden. Los hebben we 5 nachten in hotel The New Yorker geboekt (midden in Manhattan, 1 blok bij Macy's vandaan en 2 bij het Empire State Building, aanrader hotel).

Voor de vliegreis was ik 400 euro kwijt en voor de kamer omgerekend 200 euro. Het is zeker de moeite waard om de kamer via een eigen hotelsite te boeken omdat de dollarkoers zo laag staat.

Dit is de site van het hotel; http://www.newyorkerhotel.com/
(als je boekt, neem dan geen gerenoveerde kamer, de oude zijn ook nog prima)