Hoe vond je dat? Via welke organisatie heb je dat gedaan? Wat raad je aan? Wat raad je af? Kortom: vertel me er alles over!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
silver schreef:Ik ga deze zomer voor 6 weken naar Mexico. Dat is een samenwerkingsproject van mijn Hogeschool en een Universiteit in Mexico. Ik ga daar met een groep van 20 studenten heen. We gaan eerst 2 weken naar de universiteit om intensief Spaans te leren, en daarna 4 weken vrijwilligerswerk doen. Daar leer je dan ook gelijk de taal in praktijk te brengen. Heb er super veel zin in!
Maar wat voor taal zou jij willen leren dan? En waar zou je heen willen?
_Karlijn schreef:Ik ben van de zomer 10 dagen op kamp naar Frankrijk geweest om daar franse lessen te krijgen.
Er was geen zak aan. Nouja, aan het kamp zelf wel, maar de lessen niet.
Dit was via Vinea.
Misschien is dat wat je bedoelt?
mloutjuh schreef:Mijn zus is 3 weken alleen naar Malta geweest om engels te leren.
's Ochtends naar school en 's middags vrije tijd. Iedereen werd ingedeeld naar niveau.
Ze heeft het onwijs naar dr zin gehad, maar na 3 weken had ze het eiland ook wel weer gezien!
n_atas schreef:
Citaat:En heb je ook een idee via wat ze dat gedaan heeft?
mloutjuh schreef:Citaat:En heb je ook een idee via wat ze dat gedaan heeft?
Late reactie, maar dat heeft ze gedaan met Study Travel
gucci_girl schreef:Geeft niet..
Leuk! Ik ga ook mijn reis via Study Travel boeken!
Vond ze het een goede organisatie?
mloutjuh schreef:gucci_girl schreef:Geeft niet..
Leuk! Ik ga ook mijn reis via Study Travel boeken!
Vond ze het een goede organisatie?
Ja ik geloof dat ze heel tevreden was! Een goede organisatie, leuke school en leuke mensen leren kennen daar!
Waar ga jij naar toe met Stude Travel?
Kapi_Dust schreef:ik ben via Plus taalreizen naar Malta geweest (heb daar mijn Cambridge Engels gehaald en ben wezen duiken.)