Vakantie België mét paarden.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Rampshellie

Vakantie België mét paarden.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-08 21:52

Hello!

Mijn ouders, broertje en ik gaan op vakantie. En ik wil beslist kunnen paardrijden. Heeft iemand ideen / tips, waar je een leuke (algemene) vakantieplek, waar je ook kunt rijden? Of sites met informatie? Alles is welkom Haha!

Thanks!

Anoniem

Re: Vakantie België mét paarden.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-08 21:56

Wat wil je precies? Een meerdaagse trektocht? Eigen paard meenemen? Of meerdere buitenritten maken? Ardennen? Vlaanderen? Clown

Rampshellie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-08 22:10

Geheel België, maakt niet uit.
Geen eigen paard, gewoon buitenritten. Moet ook geschikt zijn voor 13jarigen die niet van paarden houden Tong uitsteken!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-08 22:19

Dan zou ik een beetje voor Vlaanderen gaan, de Ardennen zijn nogal ruig voor beginners. Maar de omgeving van de Ardennen zijn wel veel mooier vind ik Tong uitsteken Waar ze mss buitenritten doen met beginners is in Domaine Du Menil, op nog geen 10 minuten rijden zit je in het Bungalowpark van Sunparks Vielsalm. In de buurt zijn veel outdoor activiteiten.

Ik zal even de link zoeken naar domaine du menil: http://www.domainedumenil.be

Ohja, schiet me net te binnen dat heel veel maneges is Wallonie pas buitenritten maken met kinderen v.a 14 jaar. Volgens de wet mogen kinderen dan pas onder begeleiding buitenrijden. Dus hou daar rekening mee.

Rampshellie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-08 22:32

Thanks Haha!! Heb wel eerder buitenritten, bosritten enzo gemaakt! Ik ben degene die moet paardrijden, en ik ben 16. Dus no problemo Tong uitsteken! Tegen die tijd 17 trouwens..

Miss_Maya

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 17:44

In den haan is een manege (de Camarque) waar je binnen kan rijden of strand/duin/bos wandelingen kan maken op betrouwbare paarden ! Ik vond het echt geweldig