weekendje parijs?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Schuur_

weekendje parijs?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-08 08:41

Hallo,

Mijn vriend en ik zouden graag in de zomer een weekendje Parijs willen. Ik ben er zelf al geweest maar dan met school dus ik weet niet hoe het zit met vervoerskosten ed.
Dat was dan ook mijn vraag: ik heb al een paar leuke hotelletjes gevonden maar als jullie adviezen hebben...
Ook zou ik graag iets weten over het goedkoopste vervoer. Is dat de Thalys? of het vliegtuig?

mvg,
Suzanne

Keet

Re: weekendje parijs?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-08 13:16

ik ben met de thalys geweest, de prijs daarvan verschil per dag, dus dat zou je echt even moeten bekijken
ik was voor een retourtje (woensdag heen - donderdag terug) 111 euro kwijt

maar als je ver van te voren boekt kan het zijn dat je voor 69 euro pp een retourtje hebt
thalys reist heerlijk, snel, je zit met 4 uur in parijs, en is schoon en netjes

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-08 14:14

Je kunt ook met de bus gaan, met eurolines. Je hebt al een retourtje vanaf 35 euro, als je op tijd boekt. Kom je aan op station in Parijs, en de bus rijdt meestal 's nachts.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-08 14:21

Met de Thalys is het goed te doen. Toch zou ik het even bij je reisbureau boeken, daar kunnen ze de goedkoopste opties voor je zoeken. En daarbij weten ze ook hoe de hotels zijn die in de gidsen staan, een 2 sterren hotel in Parijs is bijv een grote no-go. Tenzij je het leuk vind een nacht in een gammele kast door te brengen Knipoog

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-08 14:24

dat kan je zelf ook via ns internationaal
was toen ik zelf zocht net zo duur als dat het reisbureau het deed
moest alleen bij het reisburea wel 17 dossier kosten betalen, als ik het zelf via ns internationaal had gedaan niet

heb ooit eens via bookings een hotelletje geboekt, 2 sterre, was netjes en schoon en 25 euro per persoon per nacht
best te doen