Met wij bedoel ik mijzelf, mijn lief en mijn twee kids ( jongens van 7 en 8 )..
Eerst gaan we met de nachttrein naar Chur, Zwitserland, daar slapen we een paar nachtjes.
Dan naar Tirano, Noord-Italie midels een fantastische treinreis heel hoog door de bergen.....vervolgens zakken we naar beneden en brengen we een paar dagen door in Rome.
Vandaar uit de nachttrein naar Parijs. Als we daar uitgekeken zijn gaan we per boot naar Engeland en reizen we naar Bristol, als we Stonehenge ( we zijn er als het midzomer is..

Dan per boot weer terug en reizen we door naar Gent, waar we enkele nachten in een middeleeuws kasteel verblijven.
En dan de Thalys weer naar huis.....
Dus van besneeuwde bergtoppen, gletsjers en alpenweiden naar wijngaarden,pasta, de toren van Pisa en fantastisch historie in Rome naar het mondaine kunstenaarsleven in Parijs,de Eiffeltoren, de clochards, dan het mystieke in Engeland gecombineerd met fish en chips aan de kust en als afsluiter een prachtig historische stad in Belgie...
We slapen in jeugdherbergen of bed & breakfast en houden het verder heel simpel..
Wie heeft er nog tips, ervaringen met betrekking tot het interrailen, suggesties over de plaatsen waar we verblijven etcetera?