pearl_tje schreef:Ik zou graag met de rugzak door griekenland willen trekken maar of ik het alleen nou echt leuk ga vinden weet ik niet. Heb het al wel een keer eerder gedaan met een vriendin. Ook zag je veel mensen die het ook alleen deden maar dat lijkt me zo verschrikkelijk saai. Je hebt niemand om mee te praten of gezellig te eten...
Dat laatste is niet mijn ervaring... Júist omdat je alleen bent, wordt je heel veel aangesproken. Ik had ook het idee meer contact met de plaatstelijke mensen te hebben. En het leuke is: je hoort eens iets anders, je proeft wonderlijke dingen, ziet dingen waar je anders voorbij zou lopen en.. je kunt doen en laten wat je wilt. Als je je ervoor open stelt kom je sowieso wel mensen tegen om mee te lachen 
Mijn beide broers hebben flink wat meer reiservaring, maar beweren beiden precies hetzelfde. Alleen is niet erg, alleen is erg boeiend... 
Ervaringen met groepsreizen ten opzichte van mijn Lonely TrekkersTocht, maken dat ik echt hoe dan ook véél liever alleen met een rugzak ga banjeren dan met een groep ga rondsjouwen