Vakantie Noorwegen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Aranel

Vakantie Noorwegen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-08 21:56

Mijn ouders en ik zitten er over na te denken om dit jaar eens naar het buitenland op vakantie te gaan, maar niet de 'standaard' landen als Spanje, Italië en Frankrijk, mede omdat de honden dan niet meekunnen.
Nu zaten we te denken aan Noorwegen; prachtige natuur, een economisch goed land, niet zo t.ering heet en de hondjes kunnen mee.

Zijn er bokkers die al eens in dit land geweest zijn? Lachen Zoja, graag ervaringen, welke stad, welk hotel enz enz. Haha!

MaiMai

Re: Vakantie Noorwegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-08 22:04

Ik heb ruim twee jaar in Noorwegen gewoond. Persoonlijk vind ik de zuid- en westkust het mooiste. Ik heb zelf in Bergen en Voss gewoond, dus echt in het westen, maar ook Stavanger, Ålesund en Trondheim zijn leuke steden. Om Noorwegen echt te beleven is het leuk om een rondreis te maken. Je kunt dan overnachten in "hytter", vakantiehuisjes. Ze varieren van sober tot luxe, dus voor elk wat wils!

Apollo

Re: Vakantie Noorwegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-08 15:15

Hey! Leuk dat jullie die richting op willen; absoluut een aanrader! kijk eens in dit topic; het is nog niet superoud: [BI] vakantie naar noorwegen