Van mijn vriend heb ik voor kerst een weekendje Noordwijk gehad en een Nh hotel. We zijn van 4 t/m 6 januari geweest en het was super!
Hotel was hardstikke luxe, we hadden een douche en een bad en onze kamer was een speciale Woman kamer, er lagen dus allemaal boekjes voor me, allemaal shampootjes en rommeltjes, nagelvijltjes, enz. Er was ook een goede fohn aanwezig, altijd wel prettig.
We hadden genoeg kastruimte en er was ook een koelkast die we konden gebruiken voor onze eigen meegenomen drankjes. Er was op de kamer ook een waterkoker aanwezig, kopjes, theezakjes, koffie, suiker, creamer, alles! Echt super netjes geregeld. En we sliepen in een Boxpring
Lekker zacht!
In het hotel zelf was vanalles te doen, verschillende barren, zwembad, sauna, tennisbanen, fitnessruimte, bowling, sport café, enz. Het zwembad was helaas dicht, als vergoeding mochten we een uur gratis bowlen, we hiefden hier geeneens om te vragen. We konden ook kaartjes krijgen voor een zwembad in de buurt, maar wilde liever bowlen 
In de buurt is ook veel te doen. We zijn een dagje naar Amsterdam geweest en de avond dat we aankwamen zijn we naar Noordwijk gegaan en hebben we daar lekker gegeten.
We hadden iedere ochtend ook een ontbijtbuffet in het hotel, super netjes geregeld, yoghurt, 9 soorten muesli, verse fruitsalades (niet uit blik!!) allemaal verse broodjes, ei, worstjes, bacon, zelfs poffertjes! Ook sapjes, koffie, thee, melk, noem maar op.
We hebben 2 nachten daar geslapen en ook beide ochtenden ontbeten en waren €149,- kwijt (dat zei de man aan de balie per ongeluk hardop, wist niet dat het een kadootje was
)
Ik vind het zeker een aanrader en wat prijs/kwaliteit betreft, ik vond de prijs erg meevallen!
Hotel heette NH de Leeuwenhorst. (komt op de site erg stijf over, het is namelijk ook een conferentiecentrum en ik was er eerst niet zo weg van, maar het is me echt 200% meegevallen en ik zou zo weer gaan)