Beachmasters of X-travel ?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

PollyB

Beachmasters of X-travel ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-08 21:58

Vriendin en ik gaan op vakantie in de zomer naar Argelès sur Mer. Maar zowel BM als X-travel gaan daar heen. En BM is dan 50 euro goedkoper, zelfde periode. Bij BM heb je met een groep een kook tent en bij X-travel heb je een kooktent voor je zelf. Bij X-travel zit je 200 meter van het strand en centrum en bij BM moet je een kilometer lopen naar het centrum, of met een treintje. Voordeel van BM is dat je op een jongeren camping zit. Bij X-travel dus niet. Ik weet echt niet wat we moeten kiezen Tong uitsteken. Denk toch aan X-travel. Iemand ervaringen met 1 van deze reis orgenisaties ?

Oliver

Re: Beachmasters of X-travel ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 12:48

Hmm lastig. Gaat Gogo niet naar Argelès?

Tempus_Fugit

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 12:50

Ja je moet kijken wat je belangrijk vind. Opzich is het wel fijn dat je bij beachmasters heel dicht bij het strand zit en een jongeren camping heeft.

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 13:28

Zeker gogo, ben nu 3 jaar met gogo geweest. Echt een aanrader en die gaan naar ook naar Frankrijk. Ik heb dit jaar weer geboekt bij gogo.

PollyB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-08 16:10

Die is toch heel duur ?

Skotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 16:13

Ik heb hele goede ervaringen met BM.
Was erg ziek geworden op vakantie en hebben me goed geholpen toen.
wij gaan nog steeds met BM.
succes met beslissen

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 16:38

PollyB schreef:
Die is toch heel duur ?

Ik vind het wel meevallen. Maar als ik dan moest kiezen tussen x-travel of Beachmasters zou ik Beachmasters doen.

PollyB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-08 16:40

Toch wel... Ja we dachten er ook wel aan. Maar vriendin gaat liever met X-travel. Mij maakt het niet zo veel uit. Maar bij BM gaat er dus een treintje van en naar het centrum maar ik weet dus niet wanneer je uit bent geweest of dat treintje dan ook gaat Tong uitsteken. En dat kost natuurlijk nog extra geld.

superrizzo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 16:41

ik ben afgelopen jaar naar cap 'd agde gegaan met X-travel ook naar een camping ik zou gaan voor X-travel goede grote tent .
eigen koopspullen echt super

met gogo ben ik het jaar daarvoor geweest naar italie ook in een tent alleen hebben ze bij gogo kleine tenten waardoor ik ben overgestapt naar x-travel.

dit jaar helaas geen vakantie voor mij we moeten een trailer kopen

PollyB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-08 16:54

En het is allemaal goed en duidelijk geregeld bij X-travel ? Ging je met de bus ? En zat je op de camping met alle mensen uit de bus ?

superrizzo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 16:56

ik was met de bus gegaan, alles was erg goed geregeld.
ik zat op de camping met een deel uit de bus.
de rest ging naar appartementen.

wij zaten op camping les sables dor

Marrepar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 19:33

Ik was vorig jaar met BM naar Mallorca, was erg goed bevallen! Lachen

_Anouck

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 23:54

Ik ben vorig jaar met BM naar Salou geweest, en dat beviel goed, goede organisatie, alleen foutje op de terugreis, maar goed dat komt vast niet weer voor!
Dit jaar gewoon weer geboekt bij BM!

Danielle_Off

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 00:02

Ik ben met X travel naar Blanes (spanje) geweest.. Ik ben echt tevreden over deze organisatie, ze stonden altijd voor je klaar (zowel op schiphol als in Spanje)

Gerbenfroh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 17:33

Wij hebben dit jaar Chersonissos geboekt bij BM, ben benieuwd!

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 18:05

ik ben met BM naar lloret geweest en was echt super, goed georganiseerd zowel hier met boeken als in spanje.. Super gezellige reisleiding, was echt een topper

PPPeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 20:34

Ik ben met BM naar Blanes geweest 3 jaar terug. Was ook echt super. Leuke mensen, stonden altijd voor je klaar! Echt helemaal super. Met X-travel heb ik geen ervaring. Ik zou overigens wel op een jongeren camping willen zitten....

Lovely1

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-08 12:42

In Kroatië ben ik met X-travel geweest en dat was beter dan Beachmasters maar kwam omdat wij grotere tentjes hadden Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 08:28

Wij gaan met X-travel naar Blanes, had voor ons meer voordelen dan Beachmasters of Gogo, omdat je via X-travel een luxere tent kan boeken waar alles incl. zit (afwas zooi, keukentje e.d.) en bij Beachmasters niet, en het prijsverschil bij X-travel was niet zo groot. Lachen Maar bij ons zit BM/GOGO/X-travel op 1 camping dus kan voor jou niet beslissen, maar ik zou toch liever mijn ei gen kookzooi enzo willen hebben. Lachen

PollyB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-08 09:43

Ik heb zaterdag geboekt met x-travel Lachen

pearl_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-08 15:43

X-travel ben ik 3 keer mee geweest echt een super organisatie!

x_Katja_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 22:00

Ik heb een zeeer slechte ervaring met x-travel en een zeeer goede met beachmaster.

Bij x-travel reed onze bus al weg op het vliegveld, we moesten ervoor springen anders waren ze ons dus gewoon vergeten! Komen we in Lloret aan, was ons hotel overboekt werden we in een hotel 3 km buiten de stad geplaats! Ergste was nog, de bus reed niet verder dus moesten we lopen. Midden in de nacht met onze koffers, verdwaald natuurlijk. Toen belde we het noodnummer van x-travel, mens helemaal chago en wilde niet komen Verward Uiteindelijk kwam ze dan nog.. Verder nog excursies die steeds niet doorgingen enzo, echt een ramporganisatie! We hebben nog een klacht ingediend maar nooit geld teruggekregen natuurlijk.

Beachmaster was daarintegen wel keurig geregeld. We werden bij het vliegveld opgehaald, zij hadden keurig een lijst met alle mensen zodat er niemand vergeten werd. Netjes naar de bus gebracht, reisleidster ging mee, iedereen netjes bij het hotel gebracht. Hele map met info gehad. Excursies waren allemaal erg leuk. 1 kon niet doorgaan en daar hebben we ons geld van teruggehad. Terugweg zijn we ook keurig opgehaald en zover als ze mee konden hebben ze ons naar de juiste gate gebracht.

Ik ga dus never nooit meer met x-travel. Beachmaster zou ik zo weer doen. Gogo hoor ik goed verhalen over, dus die zou ik weleens willen proberen.

janinetjjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 19:00

Blanes bij X-travel dit jaar.
En voor hierboven, GOGO en x-travel is 1 en dezelfde organisatie onder andere naam.

PollyB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-08 19:38

Ook van Sunweb ? Ik kreeg een mailtje van x-travel met allemaal dingen over sunweb nl.

Nannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 19:42

ik ben vorig jaar met TraXs naar Santa Susanna, Spanje geweest. We zaten in een bus met Gogo, X-travel en TraXs, dus die werkten allemaal samen. We zijn ook naar een Beachparty in Lloret geweest en dat was weer via Beachmasters (terwijl we kaartjes hadden gekocht bij onze reisleidster van TraXs) Clown Dus volgens mij maakt het allemaal niks uit Tong uitsteken