Ik heb een zeeer slechte ervaring met x-travel en een zeeer goede met beachmaster.
Bij x-travel reed onze bus al weg op het vliegveld, we moesten ervoor springen anders waren ze ons dus gewoon vergeten! Komen we in Lloret aan, was ons hotel overboekt werden we in een hotel 3 km buiten de stad geplaats! Ergste was nog, de bus reed niet verder dus moesten we lopen. Midden in de nacht met onze koffers, verdwaald natuurlijk. Toen belde we het noodnummer van x-travel, mens helemaal chago en wilde niet komen
Uiteindelijk kwam ze dan nog.. Verder nog excursies die steeds niet doorgingen enzo, echt een ramporganisatie! We hebben nog een klacht ingediend maar nooit geld teruggekregen natuurlijk.
Beachmaster was daarintegen wel keurig geregeld. We werden bij het vliegveld opgehaald, zij hadden keurig een lijst met alle mensen zodat er niemand vergeten werd. Netjes naar de bus gebracht, reisleidster ging mee, iedereen netjes bij het hotel gebracht. Hele map met info gehad. Excursies waren allemaal erg leuk. 1 kon niet doorgaan en daar hebben we ons geld van teruggehad. Terugweg zijn we ook keurig opgehaald en zover als ze mee konden hebben ze ons naar de juiste gate gebracht.
Ik ga dus never nooit meer met x-travel. Beachmaster zou ik zo weer doen. Gogo hoor ik goed verhalen over, dus die zou ik weleens willen proberen.