India 2008

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Olikea

India 2008

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-08 19:23

hoi hoi allemaal..
Ik heb sinds dit jaar het verre reizenvirus te pakken. heb dit najaar een maandje door indonesie getrokken met mijn vriend.
Nu zouden we dit jaar naar india willen, de maand september.

Nou hoor ik zulke wisselende verhalen over india.. van verschrikkelijk tot geweldig..

Wij willen gaan backpacken..

heeft er iemand ervaring hiermee?
thanx

zijn er trouwens nog bokkers die dit jaar die kant op gaan..

Misja

Re: India 2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 18:21

Jups, ik vertrek in maart naar India, ga daar een maand backpacken in het Noorden van India, dus daarna kan ik je over dat gedeelte in elk geval alles vertellen!

Kan je wel onze reis-site PB-en als je wil?

kler

Re: India 2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-08 00:12

ik heb samen met m'n vriend 3 maanden gebackpackt door india en vond het fantastisch. Zou in ieder geval een lonely planet meenemen (maar die heb je waarschijnlijk al), ik heb echt geleefd op dat ding en daar staat ook in waar je op moet letten in welke steden (oplichterij enzo). En hier heb je waarschijnlijk ook al aan gedacht, maar je moet wel inentingen halen en ik raad je sterk aan om dat al een maand of 3 (minstens) vantevoren dat te doen. Hoe lang willen jullie gaan en al enig idee naar welk gedeelte?
hier een waarbenjij gebeuren dat we sporadisch hebben bijgehouden, maar geeft wel een indruk: http://www.rajivenclaire.waarbenjij.nu/ ... Id=1586479
en hier nog eentje van vrienden van me die ook zijn geweest:
http://www.pepijnenfriso.waarbenjij.nu/ ... ageArchive
voor vragen enzo kan je me altijd pben en zal dit topic ook in de gaten houden.