leuke vakantie in Nederland/Belgie gezocht!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

HouVanUtopia

leuke vakantie in Nederland/Belgie gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-08 00:01

Hallo Bokkers,

In de zomer willen mijn vriend en ik samen op vakantie. Nu willen we graag naar iets leuks nog niet te ver weg.

Nu zitten we te denken aan Center parks maar wat is nog meer leuk voor jongeren ??
19 en 21 jaar dan.

daaf4ever

Re: leuke vakantie in Nederland/Belgie gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 01:04

Ligt er maar net aan voor voor vakantie je zoekt Lachen Of je actief bezig wilt zijn, of lekker luieren. Ik ben ook in Weert geweest, bij dat CP daar. En dat was wel heerlijk Lachen
Of gewoon ergens op een Wadden eiland een huisje/hotelletje huren, overdag is er veel te doen en 's avonds heb je ook nog alle mogelijkheden. Veel plezier alvast! Knipoog

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 01:14

[LZP] > [BI]

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-08 01:20

Nou we willen vooral lekker genieten. Beetje zwemmen. Keertje leuke wandeling. Maar vooral zwemmen. En keer wat leuke activiteiten

mcsjelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 01:22

Ik ben helemaal verliefd op Center Parcs de Eemhof. Die ligt in Flevoland. Je hebt daar de Flowrider, dat is een nepgolf waar op je kan bodyboarden. Dat is zo leuk om te doen. En verder kun je vanuit daar uitstapjes maken naar Amsterdam, Almere en nog een hoop steden.
Of lekker kamperen in Zeeuws-Vlaanderen. Lekker zon-zee-strandvakantie. En vanuit daar kun je misschien een keer gaan shoppen in Antwerpen of lekker toeristisch naar Brugge.

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-08 01:28

Eemhof zijn we afgelopen herfstvakantie geweest Ja was idd erg leuk alleen jammer dat je voor de flowrider moest bijbetalen.

Idd ik dacht ook aan kampereren maar het is echt lastig camping zoeken ga even van de week wat reisgidsen halen