Stockholm: waar moet ik geweest zijn

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Joki

Stockholm: waar moet ik geweest zijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-08 21:27

In maart heb ik een studiereis naar stockholm en veel ruimte voor eigen inbreng zal het programma niet hebben dus ik kan niet rustig gaan uitzoeken. Dus waar moet ik volgens jullie heen geweest zijn. En natuurlijk voor een shopaholic als ik ben waar kun je leuk winkelen

Megan_

Re: Stockholm: waar moet ik geweest zijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 15:05

Ik ben in Stockholm geweest, heb er ook familie wonen!

Het centrum is leuk waar je naar hartelust kunt winkelen (1000den H&M's Tong uitsteken en Ikea's!) Het is vergelijkbaar met Nl.

In Gamlastan, oude stockholm, heb je wat van die kleine knusse winkeltjes en boetiekjes, en hele leuke terrasjes!

Wij zijn ook in Gronalund / Tivolipark geweest, dat pretpark aan het water. Is wel leuk maar erg duur!Je betaald per attractie met bonnetjes, heel irritant systeem.

Verder heb je de Wasa, dat schip wat ze hebben opgezet, ik vond dat wel interessant om te zien. Je heb een aquarium maar dat stelt niets voor dat raad ik je af.

Pff moet diepnadenken, wat was er nou nog meer! In elk geval als je nog vragen hebt kun je pmen!

Misja

Re: Stockholm: waar moet ik geweest zijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 18:25

Wat je écht moet doen.. Een last minute ticket kopen voor op de Viking Line (boot) naar Helsinki! De Viking Line is een gigantisch cruiseschip die van Stockholm naar Finland vaart. Alles aan boord: kroegen, winkels, echt te gek! Ik vond het een erg leuke ervaring! je kunt ook tot halverwege gaan en dan de volgende boot terug nemen (ben je een hele dag op weg)!

Verder is Skansen en djurgården erg leuk, daar kun je je ook wel een hele dag amuseren! Gamla Stan zoals hier al genoemd werd is inderdaad ook erg de moeite waard! Er zitten daar hele leuke eettentjes op dat plein met gekleurde kroegjes. Je kunt in de kelder van die kroegjes erg leuk lunchen!

Verder kun je vrij leuk stappen in Stockholm, zeker met een goed gevulde portemonnee, haha! Clown

Ik heb 5 jaar geleden een aantal maanden in Stockholm gewoond (Sollna), en dat was echt geweldig: het is echt een geweldige stad waar ik helemaal verliefd op ben!