Vorig jaar ben ik met hem en mijn schoonfamilie naar zuid-frankrijk geweest.
Dit zouden we dit jaar weer doen maar door omstandigheden gaat het niet door.
Ik wil evengoed op vakantie maar ervaring heb ik nul komma nul.
Ik weet niet wat voor vakantie ik wil of dat ik naar het buitenland wil of in het binnenland wil blijven.
Met zijn 2en op vakantie is toch weer even anders dan met meerdere. En vorig jaar werd alles voor me geregeld ik vind het best wel spannend om met zijn 2en naar het buitenland te gaan.
Wat zouden jullie doen? een weekje Nederland? Een weekje buitenland of een weekend naar een stad ofzo.
Ik denk zelf dat als we naar het buitenland gaan we wel veel willen gaan doen anders wordt je elkaar ook maar zo zat wanneer je weinig doet

Iemand enige sugesties, tips en ervaringen? Over met zijn 2en op vakantie gaan, zou je iets actiefs gaan doen? veel bezichtigen? En binnen of buitenland?
)... Mijn vriend en ik willen zijn bv geen zon, strand en zee types... Dwz, we zullen nooit op vakantie gaan puur en alleen om iedere dag te liggen bakken op het strand, maar er zijn genoeg mensen voor wie dat wel weer de ideale vakantie is
. Wij willen toch altijd wel iets zien (landschap, mooie historische gebouwen, beetje cultuur proeven...). Dit jaar gaan we weer naar een agriturismo in Toscane, dat is onze ideale vakantie, en later in het jaar gaan we naar Egypte (Nijlcruise en steden bezoeken, niet 1 week bakken in Hurghada ofzo
) We verblijven dan als het ware bij de plaatselijke bevolking, genieten van de rust in het prachtige landschap en gelijkertijd kunnen we makkelijk uitstapjes maken naar diverse mooie steden in Italie. Wil je een beetje lekker weer of maakt het niet uit? Is strand een vereiste of maakt dat ook niet uit?
.