In januarie naar NY??

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cowgirl

In januarie naar NY??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-07 17:06

Is het de moeite om in januarie naar new york te gaan? Is het dan niet te koud?

Katja

Re: In januarie naar NY??

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-07 21:23

Moeilijk om dat te zeggen. Toen wij er woonden hebben we in januari wel eens -20 gehad en een halve meter sneeuw. Dan sta je niet te lachen als je er net zit.
Maar als het gewoon vriest en mooi weer is dan is het prachtig in de stad en goed vol te houden. Gewoon regelmatig opwarmen bij de Starbucks. Knipoog

Guinevere

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-07 03:15

Ik ben een paar keer rond Kerst naar NY geweest en heb echt genoten. Toen wij er waren was het niet zo heel koud, een keer met lichte sneeuw, de andere keren zonder sneeuw. Om eerlijk te zijn vind ik het fijner dan in de zomer, omdat het dan echt ontiegelijk heet wordt soms (zeker als je NLs weer gewend bent) en soms stinkt het dan zo erg, bah bah. Maar goed, wij gaan vooral voor de Kerst versiering en de grote boom ... die zijn er later in januarie niet meer. Kan je anders niet een keer in de lente gaan ofzo? Dan is het niet zo koud als je ergens voor in de rij staat, maar ook niet super heet.

Misja

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 18:28

Ik ben in maart 2007 in New York geweest (half maart) en ben toen vastgesneeuwd daar, dus zelfs dan kun je nog voor verrassingen komen te staan (alle vluchten gecancelled). De stoepen waren onbegaanbaar, en mijn vlucht naar LA ging ook mooi niet door!

Een leuk alternatief voor als dat gebeurt: snel een nachtje Holiday Inn JFK boeken. Je kunt daar een erg leuke avond hebben met piloten en andere leuke vluchthaven-personeelsleden Vork Clown Haha!