St. Petersburg

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Narya

St. Petersburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-07 10:29

Omdat mijn studievereniging een reisje organiseert naar St. Petersburg en ik daar over na aan het denken ben, ben ik wel benieuwd of er bokkers daar geweest zijn. Zo ja, wat vinden jullie van de stad/is het aan te raden om mee te gaan? En als dat dan zo is, hebben jullie dan nog tips?

Ilzas

Re: St. Petersburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-07 10:35

Mijn vriend werkt er en ik heb laatst veel foto's gekeken. Leek me super mooi, het lijkt van alles wat te hebben. Mooie gebouwen, heel schoon, grachten. Als ik de kans kreeg, zou ik het zeker doen. En als je gaat, moet je natuurlijk naar de Hermitage en naar het paleis.

Narya

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-07 15:29

Ik heb mij opgegeven voor de reis Lachen
Ik denk dat we ook wel naar de Hermitage en naar het paleis gaan. We zijn ten slotte allemaal geschiedenismensen, dus dat wil iedereen wel zien, gok ik Tong uitsteken
Zijn er nog meer mensen die iets weten over St. Petersburg?

Rochiril

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-07 15:38

Ik ben in 2004 in st.Petersburg geweest. Heb er een leuke paar dagen gehad, ben toen idd ook naar de hermitage geweest. Er is een dag in de week dat je er gratis naar binnen kunt, maar ik weet niet maar welke Blond Verder ook verschillende kerken gezien, hoewel maar enkele van binnen. Trek voor de hermitage maar een paar uurtjes uit Knipoog
Rond de hermitage is overigens ook genoeg te zien. Verder hebben we door de stad gedwaald, je komt vanalles tegen Lachen Lekker gegeten in kleine restaurantjes Lachen
Tevens ook een cd winkel met illegale cd's geplunderd, ook interessant Knipoog