Binnenkort ga ik vliegen. Alleen. Terwijl ik niet durf te vliegen. .........
Oké, daar kom ik vast wel overheen (ik zal wel moeten). Maar ik vind het dus wel fijn zo goed mogelijk voorbereid op pad te gaan, vandaar de ze vragen.
Wat is handig om in je handbagage te stoppen? Ik zat zelf te denken aan wat extra ondergoed ed (voor het geval de bagage spoorloos is), mijn medicijnen, superklein flesje lenzenvloeistof, uiteraard mijn papieren (id enzo). Verder wat dingen om me te vermaken (is vlucht van 2 uur, niet zo lang dus) zoals mp3 speler, puzzelboekje en iets te lezen. Uiteraard ook een pen, anders heb je niks aan een puzzelboekje.
Wat is nog meer handig om in je handbagage te doen? En hoe zit het eigenlijk met je fototoestel? Mag dat met de handbagage mee, of moet die in de gewone bagage?
Dan, als je in het vliegtuig zit. Is het handig de dingen die je tijdens je vlucht nodig hebt (dus die mp3, boekje enzo) bij je te houden zodat je niet elke keer bij je tas hoeft?
Verder las ik ergens iets over earplugs. Dit lijkt mij wel wat, omdat ik gemakkelijk last van oorpijn heb. Waar kan ik die dingen kopen en wat kosten ze? En kan je alles wel goed horen met die dingen in? En heb je die dingen de hele reis in, of alleen tijdens het stijgen en landen?? Want ik neem aan dat ik anders niks aan mijn mp3 heb (twee dingen tegelijk in je horen, lijkt me toch niet echt handig

Nou ja, ik bedenk vast nog wel meer vragen de komende tijd, en misschien dat meer ervaren "vliegmensen" nog andere tips en adviezen hebben voor mij.
Hopelijk kan iemand me helpen met deze vragen!! Want hoe meer ik weet hoe dingen gaan, hoe fijner ik het vind!