Nou als algemeen counselor begeleid je een groep kinderen, vanaf dat ze wakker zijn tot ze weer gaan slapen. Dus dit zijn erg lange dagen. Ik had wel 3 avonden en 1 dag om de week vrij, anders houd je dat ook niet vol. Mijn dagindeling (voor zover ik me die precies herinneren kan:) 7 uur opstaan, ontbijten met de kids, dan naar mijn manege om les te geven 2 uur, dan terug om te lunchen, daarna weer 2 lessen, korte pauze, 1 uur vrij, 1 uur voeren, dan met de kids weer terug, bunk opruimen, avondeten, activiteiten... en 's avonds zorgen dat ze gaan slapen, of over het terrein lopen om te controleren dat de kids geen rare dingen gingen doen
. Soms moest ik nóg vroeger opstaan, om voordat de kinderen opstonden de paarden binnen te zetten, dit was gelukkig maar 1 keer per week, samen met iemand anders, maar het was wel een rotwerk, om 6 uur sochtends 30 paarden vangen
. Maar het was verder wel tof, het lesgeven kon ik totaal zelf indelen, nam dus vaak de kinderen mee naar het bos/de bergen voor buitenritten, en zo ie zo gaf ik vaak op de buitenpiste les, dus dat was erg leuk. De dagen vrij gingen we ook vaak steden bezoeken, en de avonden vrij vaak wat drinken met mensen. Maar druk is het zeker