is het een leuk land? mooi land? is de bevolking fijn?
Mijn vriend en ik gaan er waarschijnlijk komende zomer heen, dus vandaar
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

! Ik word er helemaal vrolijk van
! Veel plezier alvast volgende zomer en natuurlijk bij de voorbereidingen!
en tips hadden mbt Do's en Dont's 
thx!
Je kan Neonlight ook een pbtje sturen? Die is er een paar maanden terug ook op doorreis geweest 
Ik ben er op mijn 14e geweest, op bezoek bij mijn oom die daar toen nog woonde (was naar daar geëmigreerd, en is enkele jaren terug weer naar NL gekomen wegens onderwijs voor neef). We hebben toen eerst een rondreis van krap 14 dagen gedaan. Van Rio dwars door het land heen richting Foz dos Iguaçu (watervallen) en daarna nog eens 10 dagen bij mijn oom/tante enzo gezeten. Onderweg veel boerenbedrijven bezocht (wat wil je
) en veel Hollanders en Holambra + Carambei bezocht. Heeerlijk. Het is een prachtig land, geweldige mensen.
(Suikerbrood, Christusbeeld, die kerk, Copacabana, het winkelcentrum)
(prachtig oud plaatsje, heel veel kerken, hele mooie huizen en lekkere restaurantjes. Daar hebben we ook een boottocht gemaakt, je waant je compleet in de Blue Lagoon (film) De straten overstromen daar ook met het getij.
Wildvreemden zijn we overal bij geweest, zij genieten van weer eens hun taal te spreken, en wij konden hun erf zien. Ook het personeel is gezellig en doet zijn best om hun redelijke Engels verstaanbaar te maken.
)
) staan 
..