Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zofy schreef:Weet niet of het hier goed staat...
Ik zoek mensen die voor langere tijd naar Australie zijn geweest. Ik ben gestopt met mijn studie en wil voor een half jaar naar het buitenland en het liefst Australie. Maar ik wil daar niet zomaar beetje vakantie vieren. Dus iets van een duikcursus en dan duiklessen geven of iets van een tocht te paard als begeleiding mee ofzo.
Dus iemand ervaring met een leuke cursus/werk in Australie?
boeflover schreef:kijk eens op http://www.activityinternational.nl misschien heb je er wat aan?
reiziger schreef:In Australie kan je best met paarden werken. Ik weet 2 plekken, alleen die zijn wel op basis van vrijwilligerswerk. Dus kost en inwoning. Op magnetic Island is een stal waar je kan werken, en Bij Cairns in de buurt ook. Ik heb ook nog in de buurt van Syney bij een vrouw gewekt die paarden had waar ik op mocht rijden. Bij cairns heb ik buitenritten begeleidt.
Gewoon gaan, en ter plekke informeren, hostels binnenlopen, vrijwilligerswerk met paarden is er. Over betaald werk kan ik je niet veel vertellen, geen ervaring mee.
Wat betreft duiklessen geven sluit ik mij aan bij Splash, dat zal niet zo makkelijk gaan.
reiziger schreef:Op magnetic Island is een stal waar je kan werken
reiziger schreef:Springmount station. Het ligt ruim anderhalf uur rijden het binnenland in, maar ze pikken dagelijks toeristen op in Cairns om te rijden. En ze hebben altijd vrijwilligers nodig.
Ben je er geweest? pb me dan even!
Lien2 schreef:. Zelf werkte ik in een hostel in Cairns.