Tunesie, maart of april

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

DaanCats

Tunesie, maart of april

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-07 20:55

Hoi!

Nadat december niks is geworden, zitten ik en mijn vriend eraan te denken om in maart of april naar Tunesie te gaan.
Wie is hier al eens geweest en wat vond je ervan?
En wie weet hoe het weer daar is rond maart/april? Want van het internet word je ook niet wijzer, de ene geeft aan dat het echt warm is en de andere zegt wisselvallig.
Wie oh wie weet het?

Tips over excursies en accomodaties welkom Haha!

Oja tips over andere landen rond die tijd, die dan lekker warm en betaalbaar zijn (all-inclusive) zijn ook meer dan welkom!

jestop

Re: Tunesie, maart of april

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 09:59

Hoi, Ik ben begin oktober naar Monastir Center geweest (in Monastir) Echt super leuk gehad al hadden we wel af en toe regen. Ik wil waarschijnlijk in maart of april ook weer terug. Volgens mij is het dan zo'n 23 graden. Het hotel was heel goed maar het eten was vaak hetzelfde maar voor één week prima te doen!

Egypte is ook lekker warm rond die tijd en ook betaalbaar! Ben begin dit jaar in Hurghada geweest, hotel Minamark! Echt een aanrader!

Als je nog vragen hebt hoor ik het wel!!

Haagsemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-07 14:27

Ik ben twee jaar geleden in februari in Hammamet Yasmine geweest.
In de tuin van het hotel kon ik in mijn bikini liggen.
Heb meerendeels zonder jas kunnen lopen alleen langs de kust had ik een jas aan voor de wind.

Aankomende februari gaan we een weekje naar Sousse.
Het is in februari zo rond de 16 graden

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-07 19:31

Ik ben in de zomer in Monastir Skanes geweest, maar dat was gewoon echt een Middellandse zee klimaat, over het voorjaar kan ik je dus niet wijzer maken. Knipoog Een oudklasgenoot was in mei geweest en toen was het 25 graden.

Ehm tips, persoonlijk vond ik Sousse helemaal niets, we waren met een halfuurtje weg. Ik was nog nooit in een dergelijk land geweest, en behoorlijk geschrokken van het gesleur de winkels in. Toen mijn vriend en ik allebei een andere kant opgetrokken werden door twee die samenwerkten en ons op die manier iets wilden aansmeren was het voor mij mooi geweest. Dat is dus niets voor mij, je moet er van houden denk ik. Knipoog
Port El kantouie daaraantegen vond ik een super winkelstadje, daar werd je gewoon met rust gelaten. Ook een erg mooi stadje om te zien.
Excursies die ik gedaan heb waren een Catamaran tocht in Port El Kantouie en een kamelenrit (foto in mijn profiel). Allebei erg leuk, maar wel aan te raden ze niet buiten je reisbureau om te regelen. (Soms goedkoper, maar je bent niet verzekerd).
Verder heb ik een dagje Hamman gedaan bij het hotel, ook bijzonder aan te raden. Ja