De tuin van de talenschool waar we les hadden. We hadden les in groepjes van 3+1 lweraar, hier kregen we bijna een kennistest om te kijken wat we konden.

Deze vulkaan was het uitzicht als je bij ons de poort uitliep.

Typisch straatbeeld.

Met speedbootjes op een meer omringt door vulkanen.

Ik was er echt hoor!

Opweg naar het regenwoud en de mayatempels!

Tadaa! Een van de hoofdtempels. Er zijn al redelijk wat tempels uitgegraven (ze liggen niet onder de grond maar zijn begroeid met oerwoud) maar duizenden tempels liggen nog gegraven omdat ze wegens geldgebrek niet uitgegraven kunnen worden of omdat men ze liever laat liggen tot er betere technologien zijn om ze te conserveren.

Op een tempel geklommen en deze foto genomen. De heelklim gign wel, maar de terugweg was ENG! Terug zijn ze en stuk stijler dan heen.

Stukje totempaal in Honduras. De mayas zaten in stukken van Mexico, Guatemala, Honduras en ik geloof nog een land, en zelfs nu worden er nog vondsten gedaan van maya vestegingen. De hoofdstad van Guatemala is naar verluid op een mayastad gebouwd, maar het is nu te laat om dienog op te graven, helaas.

Ik met een klasgenootje op een tempel in Honduras. Pff het was daar héét! En een luchtvochtigheid van 100%.

Tijdens een bbq bij vrienden

Mijn werkplek

Net een berg beklommen bij mijn werk. (ik heb echt een korte broek aan, wellicht lijkt dit van niet)