Stage op Curacao

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mara

Stage op Curacao

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-07 20:06

Hoi allemaal,

Ik moet aan het eind van dit jaar op buitenland stage en nu lijkt curacao mij helemaal geweldig. Alleen ik vraag me af of hier ook bokkers zijn die mij kunnen vertellen wat voor n stage zij hebben gelopen? Wat zijn jullie ervaringen?Verdien je dr nog wat mee?Hoe zijn jullie aan die stage gekomen enz...

Ik hoop dat jullie mij wat kunnen vertellen,

Groetjes Regina

Scipita

Re: Stage op Curacao

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-07 10:44

Hallo, ik studeer toerisme en bij ons op school mogen wij ook op buitendlandse stages.
Toch is het vaak in de regel zo als je wat verder wilt dan Belgie/Duitsland/Frankrijk dat je echt zelf een stage adres moet zoeken.

Er zijn heeel veel stage sites die ook stages naar curacao aanbieden en marktplaats heeft ze ook Lachen

Volgens mij is er trouwens tegen wordig een minimum stage vergoeding van 55 per week voor MBO en HBO en universiteit liggen nog iets hoger.

Grts

Mara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-07 18:39

of kent iemand nederlandse mensen die hun bedrijf zijn gestart in canada?administratief werk vind ik ook niet erg...

Klaasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 22:57

Scipita schreef:
Hallo, ik studeer toerisme en bij ons op school mogen wij ook op buitendlandse stages.
Toch is het vaak in de regel zo als je wat verder wilt dan Belgie/Duitsland/Frankrijk dat je echt zelf een stage adres moet zoeken.

Er zijn heeel veel stage sites die ook stages naar curacao aanbieden en marktplaats heeft ze ook Lachen

Volgens mij is er trouwens tegen wordig een minimum stage vergoeding van 55 per week voor MBO en HBO en universiteit liggen nog iets hoger.

Grts

Wordt dit vanuit 'school' betaald ?