London kenners?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tanya

London kenners?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-07 13:30

Hey,
Ik ga volgende maand een dagje met mijn vader naar London om kerstinkopen te doen en te shoppen. Nu vroeg ik me af wat de leuke winkeltjes zijn, die een beetje in het centrum zitten? Topshop ken ik natuurlijk en Lazyoaf (www.lazyoaf.com) heb ik ook al ontdekt, maar nog meer winkels? Liefst niet te duur!

Groetjes

Anoniem

Re: London kenners?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 13:46

London heeft een hele leuke Disney shop en een Warner Brothers shop, vlakbij Picadilly Circus Lachen
En natuurlijk Harrod's, mega warenhuis echt heel gaaf Ja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 14:08

Harrod's inderdaad. Haha! Echt fantastisch. Je verdwaald er minstens 6x maar het echt echt gaaf. En voor de muziekliefhebbers natuurlijk de Virgin. Lovers

Eowyn3003

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 14:13

Maar in harrod's zou ik niet gaan shoppen Tong uitsteken maar wel een beetje de sfeer opsnuiven.

Idd in piccadillycircus een leuke disneywinkel, en ik dacht dat daar ook een david & goliath was? die is echt super!

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 14:14

Harrod's Lachen ben vorige maand nog geweest 1 dagje.
en bij picadilli circus heb je ook erg leuke shop's zitten.
en verder gewoon van de sfeer genieten want die is er zeker.

Toen ik er 20 okt. was , was alles al in de kerststemming Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 14:15

Owja de Virgin daar ook heel gaaf *LOL*

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 14:23

Covent Garden is echt heel leuk, net als Piccadilly Circus. En de sfeer in Harrod's, ja die moet je echt opgesnoven hebben, anders kun je niet zeggen dat je in Londen bent geweest Knipoog

Edit: Marks & Spencer is een beetje de Britse kruising tussen de Hema en de Bijenkorf, ook erg leuk om eens gezien te hebben!

LaraCroft

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 20:21

Ik ben een jaar of 5 geleden in London geweest, ik kan me herinneren dat er een ENORME kledingwinkel was, echt heel hip en 3 verdiepingen hoog. Weet niet of die er nog is, en misschien was ie wel veel kleiner dan in mn herinnering Clown

Harrods is ook leuk ja, toen ik er was zijn we tiiijjden bezig geweest om het goedkoopste object te vinden Clown

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 00:02

Ik vind de Gap heel leuk. Leuke kleding, niet te duur en in Londen zelf zitten er denk ik al 6. Clown

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 00:03

Eowyn3003 schreef:
Maar in harrod's zou ik niet gaan shoppen Tong uitsteken maar wel een beetje de sfeer opsnuiven.

Idd in piccadillycircus een leuke disneywinkel, en ik dacht dat daar ook een david & goliath was? die is echt super!

M'n moeder heeft bij Harrod's oorbellen gekocht van €196,- gekocht. Clown

Ze moest tenslotte iets van Harrod's hebben.
Moeders. Vork

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 00:13

[LZP] > [BI]

Gerbenfroh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 17:41

LaraCroft schreef:
Ik ben een jaar of 5 geleden in London geweest, ik kan me herinneren dat er een ENORME kledingwinkel was, echt heel hip en 3 verdiepingen hoog. Weet niet of die er nog is, en misschien was ie wel veel kleiner dan in mn herinnering Clown

Harrods is ook leuk ja, toen ik er was zijn we tiiijjden bezig geweest om het goedkoopste object te vinden Clown

Denk dat je de topshop bedoeld Haha!

Die is erg leuk.

Ik heb een half jaar in Londen gewoond, en wat ik het leukst vond om te shoppen waren winkels in Oxford street natuurlijk maar je moet ook zeker naar Bond Street. Als je daar uitstapt moet je naar links en helemaal uitlopen, dan heb je de PRIMARK waar je zeeeeker heen moet, een enorme winkel, echt heeel groot met allemaal kleding, schoenen, tassen, sieraden, vanalles zelfs huisraad, voor zo enorm goedkoop! Echt hele gave shirtjes van 4 pond (6 euro!!!) Broeken van 10 pond, schoenen voor 7 pond echt zo gaaf en goedkoop! Haha!

Verder kan ik wel lukraak allemaal winkels opnoemen maar die kom je vanzelf wel tegen.
Dorothy Perkins is ook erg leuk, GAP, topshop, primark...Je ziet het vanzelf! Veel plezier!

LaraCroft

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-07 08:46

Jaa Topshop, dat was em! Haha! Leuke winkel!

Youko

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-07 00:18

Schijnt dat Kate Moss weer een nieuwe collectie heeft gelanceerd in samenwerking met topshop Haha!. Harrod's heeft ook erg gave paardenspullen Knipoog...

Gerbenfroh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-07 09:54

Klopt, dat was toen ik daar woonde, heb haar gezien Haha! Druuuuk!

KellyG

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-07 10:04

oxfordstreet zitten hele leuke winkels

_Astrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-07 17:41

Ben ong 5/6 weken geleden met reisweek naar Londen geweest, we kregen toen ook een vrije middag, zou zeker even bij Harrods kijken, geweldig daar wel ontzettend duur heb ook alleen maar gekeken.

en de Kate Moss collectie bij de Topshop is echt super, werd verliefd op al die leuke truitjes, had alleen niks gepast was nogal druk en had het een beetje benauwd, maar je moet zeker even kijken daar.
Covent Garden ben ik ook geweest, vond ik ook heel leuk, zitten soms winkeltjes met schattige hebbedingetjes, was een winkel met grappige spulletjes dacht dat die Octupus heette Haha!

en idd Oxfordstreet heb je hele leuke winkels, is wel ontzettend lang, heb ook maar een klein deel gezien maar wel met allemaal leuke winkeltjes Lachen

x_spekkie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 17:17

Wil je iets alternatiever shoppen dan moet je zeker naar Camden Town gaan. Bijna elke dag is er markt met echt heel veel leuke dingen, maar ook de winkeltjes daar zijn erg leuk <3
Het is makkelijk te bereiken per metro.

maximee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 18:49

Ik ga elk jaar in de meivakantie naar London en als klein meisje hield ik altijd van de disney winkel daar (A) maar dat tijdperk is over Knipoog

Zeker Harrods zoals is aangegeven, het is daar zoo immens Haha!
Heel veel plezier Haha!