Schotland.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Aman_

Schotland.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-07 18:37

Haai,

Wij gaan in de zomervakantie naar Schotland. Zijn er nog meer
mensen die hier naar toe zijn geweest? En zijn er dingen die je
echt moet zien? Lachen

Esther_

Re: Schotland.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 16:19

Ik ben afgelopen zomer geweest. Als het kan moet je naar de highland games gaan (meestal eind juli/augustus), balmoral castle, dunrobin castle, castle of mey, isle of skye, Edinburg en nog veel meer.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-07 21:42

Je móet echt naar Edinburgh gaan. Je kunt imo niet in Schotland gaan zonder daar geweest te zijn, die stad heeft het gewoon Haha!
En in Edinburgh.. het kasteel, The Royal Mile, de ghosts tours (dooooodeng Nagelbijten / Gniffelen Bloos )
Wanneer ben je in Schotland? Want in Augustus (correct me if I'm wrong) is er in Edinburgh The Fringe, een geweldig groot -straten-festival. Echt heel gaaf.

Highlandgames zijn ook erg leuk. Loch Ness is schitterend, en wie weet zie jij Nessie wél. Maar er zijn zeker andere, mooie(re) meren te vinden Ja
Orkney Islands moet je eigenlijk ook gezien hebben, zijn heel mooi Ja
En verder.. gewoon gaan genieten. Het is zo'n schitterend land, ik ben er een maand geweest, en heb er mijn hart aan verloren. Dus ik heb m'n hart in tweeën liggen, een stuk in Ierland en de rest in Schotland Clown Haha!

Niki_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-07 23:03

Loch Ness is ontzettend mooi idd!
Evenals het kasteel in Edinburgh, helemaal bovenaan de Royal Mile.. Haha!
En de Highlands zijn supermooi. Ja
En het Palace of Holyroodhouse, ook erg mooi! En op de Royal Mile zit ook Camera Obscura, is ook leuk. Ja Vanaf het dak kun je bijna de complete stad zien!

Waratje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 12:16

Hangt van je interesse af. Edinburgh is natuurlijk wel een mooie stad, maar als je niet van steden houdt....... Clown
Het mooiste landschap zit wat mij betreft langs de westkust, vooral naar het noorden toe.
Door het hele land stikt het van de kastelen en restanten daarvan. Als je van tuinen houdt, Inverewe is een aanrader (noordwestkust), er staan planten die helemaal niet zo noordelijk horen te staan, maar de invloed van de warme golfstroom is daar dramatisch.

cellavie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-07 18:17