Ervaring centerparks?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

SillyB

Ervaring centerparks?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-07 23:10

Hoi allemaal,
Binnekort hebben we met een stel meiden een huisje geboekt in een duits centerparks huisje (hochsauerland). Nou waren we maar met zijn 7enen en we hadden een 8 persoons huisje.
Nu heb ik net iemand helemaal enthousiast en die wil echt heel heel graag mee! maar wat blijkt, een vriendin van mij en tevens de hoofdboeker, had al eerder een 8ste persoon gevonden Sigaar
oliebol oliebol oliebol.

Iemand ervaring met dit soort parken (ik ben er nog nooit geweest!), kun je een luchtbedje neerleggen en iemand laten overnachten. Betaald danwel op een luchtbedje en 'illegaal' Vork ?

Alvast heel erg bedankt!

HouVanUtopia

Re: Ervaring centerparks?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-07 20:53

Dat is een erg leuk pard hochsuerland!!!! hebben het er goed naar ons zien gehad met een goede omgeving!! Er is zeker wel plek in het huisje om er een luchtbedje bij te leggen! Het zijn namlijk echte huisjes begaande grond + 1ste verdieping!

Charles

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 20:42

Het kan wel, maar weet niet hoe het bij die Centerparcs zit met toegang tot het zwembad, in NL krijg je iig een kaartje waarmee je het poortje kunt openen, bij een 8p huisje dus 8kaartjes. Dan moeten jullie haar iedere keer de poortjes door smokkelen of er overheen klimmen Haha! Maar het kan in principe wel.

Klaasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-07 12:53

Ik ben in de herfstvakantie ook naar Centerparcs's geweest, op dat park (zandvoort) moest je geloof ik gewoon los kaartjes kopen. Dus je zal vast ook wel gewoon los kunnen kopen, zwembaden zijn toch ook toegankelijk voor mensen die niet op het park overnachten?

SillyB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-07 16:44

klopt ja ik dacht we noemen hem gewoon een dagbezoeker en kopen een extra kaartje. Maar we hebben het uiteindelijk niet aangedurft. Hoewel het achteraf best kon eigenlijk Bloos

Charles

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-07 18:59

Is idd toegankelijk, maar dan moet je een dag-kaart kopen, met scan-kaartje voor het zwembad