Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Maanling schreef:Ik ben met Summum geweest. In mijn eentje met een groep mee. Een maand rondreis ZA. Het was de reis van mijn leven!
Uthrick schreef:Mijn moeder is de hele maand september met Djoser op safari naar Zuid-Afrika geweest en ik kreeg via de mail tourverslagen. Ik wil die wel doormailen naar je? Ze vond het geweldig trouwens!!!
Maanling schreef:Ja dat klopt! Ik moest een toeslag betalen om een kamer alleen te hebben. Ik weet niet of dat nog steeds zo is en of dat bij anderen niet zo is.
Maanling schreef:Vond ik ook, en ik had al bijna voor een deelkamer gekozen maar gelukkig kent vriendlief mij langer dan vandaag en heeft de toeslag voor mij betaalt. En maar goed ook want de dame waarmee ik anders samen op een kamer was gekomen was niet tof! Zij was een zeer apart geval en een beetje de outsider van de groep. Godzijdank dat ik daar niet een maand lang mee op een kamer heb gezeten.
Mijn aanrader: ga ZEKER voor een eigen kamer! Maar reserveer dan wel op tijd (welke organisatie dan ook).
Maanling schreef:Vond ik ook, en ik had al bijna voor een deelkamer gekozen maar gelukkig kent vriendlief mij langer dan vandaag en heeft de toeslag betaalt. En maar goed ook want de dame waarmee ik anders samen op een kamer was gekomen was niet tof! Zij was een zeer apart geval en een beetje de outsider van de groep. Godzijdank dat ik daar niet een maand lang mee op een kamer heb gezeten.
Mijn aanrader: ga ZEKER voor een eigen kamer! Maar reserveer dan wel op tijd (welke organisatie dan ook).