Villa huren voor jongeren

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mowoah

Villa huren voor jongeren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-07 22:09

Ik weet dat er ook een topic is over de plaats waar mensen naartoe kunnen, maar daar gaat het nu niet om. Schijnheilig

Ik had namelijk de vraag waar je ergens villa's kunt huren in bijvoorbeeld Spanje, waar ook jongeren toegestaan zijn.
Op internet vind je namelijk génoeg villa's vlakbij Lloret etc. maar of er ook jongeren toegestaan zijn?

Heeft misschien iemand zelf wel eens een villa gehuurd met een groep, en via wat heb je dat gedaan? Lachen

Leo

Re: Villa huren voor jongeren

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-07 07:58

--> BI

Mano88

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 09:43

Waarom stuur je dan niet eens een mail naar die sites waar ze die villa's vehuren? dan kom je er snel genoeg achter Knipoog

Het dunkt mij dat als jullie het kunnen betalen, jullie daar gewoon heen kunnen Knipoog

bergkraai

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 09:44

ze vertellen vanzelf wel als je niet welkom bent Tong uitsteken En bovendien... als je in die buurt op zoek bent... het stikt daar van de jongeren.. en die hebben allemaal een slaapplek Tong uitsteken

lejo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 09:48

geen jongeren toegestaan???
Jongeren zijn toch gewoon mensen, was dat voor iets raars?
Ze kunnen hooguit vragen of jullie kredietwaardig zijn om het zo maar te noemen, maar meer ook niet volgens mij
En anders vraag je toch gewoon een ouder om te boeken en via hem/haar betalen. Moet toch geen probleem zijn om een huis te regelen daar!

bergkraai

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-07 13:45

lejo schreef:
geen jongeren toegestaan???
Jongeren zijn toch gewoon mensen, was dat voor iets raars?
Ze kunnen hooguit vragen of jullie kredietwaardig zijn om het zo maar te noemen, maar meer ook niet volgens mij
En anders vraag je toch gewoon een ouder om te boeken en via hem/haar betalen. Moet toch geen probleem zijn om een huis te regelen daar!

Het is wel waar dat sommige huisjes niet verhuurd worden aan jongeren.. Je hebt toch meer kans dat er schade gemaakt word, en bovendien zit je er als gezinnetje met jonge kids niet echt op te wachten dat er in het huisje naast je luidruchtige jongeren zitten...

Lisetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-07 10:44

Inderdaad zo vreemd dat ze dit vraagt is het niet. Ik werk zelf op een vakantiepark en wij hebben hier dus ook luxe chalets, en die worden weinig tot bijna niet aan jongeren verhuurd. Of we rekenen een borg van 150/200 euro.
Dus misschien dat je daar wel rekening mee kan houden

Mowoah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-07 23:31

We gaan met een groep, heb al wat leuke villa's gezien en de prijzen vielen mee, betalen kunnen we het (hopelijk) wel.

Idd Lisetje, mijn moeder zei ook al:
Ik kan me voorstellen dat ze in sommige villa's geen jongeren toelaten, die maken vaak toch meer schade dan ouderen.

Ik denk dat we eerst maar eens wat leuke villa's moeten opzoeken, dan even moeten mailen en vragen hoe en wat.

Als er meer reacties zijn wil ik ze graag horen. Lachen