Hey iedereen De week voor de meivakantie, ik geloof 21 april, gaan we op werkweek met 5v Maar ik heb een crisis; Naar Rome of Istanbul? Al mijn vriendinnen weten het ook niet, dus ik dacht vraag het maar even aan de Bokkers Waar zouden jullie heengaan? x. Marissa (Ik wist niet waar ik dit pcies moest plaatsen..)
Ik geen ervaring met beiden. Maar ik zou meer naar Istanbul neigen, omdat ik in Rome makkelijker/eerder zou komen dan in Istanbul. Maarja, veel info zoeken voor de rest, kijken wat je meer aanspreekt?
Ik ben eenmaal in Rome geweest en tweemaal in Istanbul. Beide geweldige, niet met elkaar te vergelijken steden. Eigenlijk moet je in beiden ooit geweest zijn. Ik zou zeggen Istanbul, puur vanuit pragmatisch oogpunt. Je komt eerder in Rome, en vliegen naar Rome is ook wat goedkoper
Het leuke van Istanbul is dat je op de grens tussen oost en west zit, en dat die hele stad dat gevoel uitademt...
We hebben het programma gekregen en Istanbul klinkt veel gezelliger en actiever. In Rome ga je vooral allerlei musea en kerken bekijken. Istanbul is trouwens goedkoper dan Rome, maar dat doet er niet toe. 't Is echt moeilijk, maar iedereen bedankt voor het reageren!
Beide heel erg leuk natuurlijk Ik zou toch voor Istanbul gaan, is mn broer vorig jaar geweest. Hij heeft het ontzettend naar zijn zin gehad en zelfs hij vond het een leuke stad