Londen in December

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mano88

Londen in December

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-07 13:08

Deze december willen ik en mijn vriend naar londen.
We hebben besloten te vliegen (is het goedkoopste) maar omdat we daar de tickets los voor kopen, moeten we dus ook 'los' en hotel boeken.

Hebben jullie nog ideeën voor leuke hotels in londen (liefst niet al te duur)

En natuurlijk wat moeten we echt zien?

Apollo

Re: Londen in December

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-07 20:36

Ik ben zelf ook van plan om binnenkort met een vriendin naar Londen te gaan en ben daarom ook al wat gaan rondkijken. ik zelf ben een groot fan van Hostels, vind dat zo gezellig. Dus ik kwam zelf uit bij; http://www.astorhostels.com/ die me wel aardig leken. Je hebt daar ook kamers voor 2 personen En een hostel is over het algemeen toch goedkoper en zeker zo gezellig.

Narya

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-07 22:20

Ik ben in het Regent Palace geweest, dat zit op Piccadilly Circus, echt in het midden van het midden van het centrum dus Tong uitsteken Dat was wel aardig goedkoop geloof ik en ook nog een aardig hotel. Die grapjassen die het nodig vonden om het brandalarm aan te zetten, zullen we dan maar snel vergeten Huilen van het lachen

Iepke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-07 21:11

Ik ben in februari/maart dit jaar ook naar Londen geweest, wij zaten bij Bayswater/Queensway (metro) in het Best Western Phoenix hotel, echt super!! Het was toen niet duur, weet alleen niet of het een aanbieding was.

Tickets heb ik toen ook los gekocht, bij EasyJet, echt supergoedkoop.

joozz

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-07 22:47

Narya schreef:
Ik ben in het Regent Palace geweest, dat zit op Piccadilly Circus, echt in het midden van het midden van het centrum dus Tong uitsteken Dat was wel aardig goedkoop geloof ik en ook nog een aardig hotel. Die grapjassen die het nodig vonden om het brandalarm aan te zetten, zullen we dan maar snel vergeten Huilen van het lachen

Helaas is Regent Palace gesloten....

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-07 10:25

2 jaar geleden hebben we een hotel geboekt via www.weekendjeweg.nl
Super mooi hotel, voor bijna niks, speciale aanbieding Haha!

Narya

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-07 12:29

joozz schreef:
Narya schreef:

Helaas is Regent Palace gesloten....

Is dat zo? Hoezo dat dan? Bloos

joozz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 10:46

Helaas is Regent Palace gesloten....[/quote]

Is dat zo? Hoezo dat dan? Bloos[/quote]

Volgens mij omdat er teveel serieus achterstallig onderhoud was, nu schijnt het een kantoorpand te worden. Ben er een aantal keer geweest, en toen ook die grap met dat brandalarm......

Narya

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 14:09

Nou ja, het was 4 uur ´s ochtends en op dat moment vond ik het niet zo leuk. Ik zat nogal hoog, en al die trappen af omdat iemand een geintje uithaalt.. Nou ja, gelukkig was het loos alarm, maar toch. Daar wordt een mensch niet vrolijk van.