Beekse Bergen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

juval

Beekse Bergen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-07 13:00

Hallo,

komend weekend gaan we een weekendje naar Safaripark Beekse Bergen. We hebben zo'n Jungalow gehuurd. Het safaripark en speelland lijken me alvast heel leuk. Ik ben hier nooit eerder geweest.

Wie kent dit park, en heeft tips met betrekking tot uit eten gaan etc. of andere leuke dingen om te doen.

we gaan met de kindjes (6 en 7 jr, en opa en oma)

Marchador

Re: Beekse Bergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-07 13:05

Ik ben van de zomer een week op het safaricamp geweest met mijn vriend.
Dit was geweldig en we willen zeker weer een keer terug daar naartoe.
Ze hebben er een 'centrum' waar het restaurant zit (overigens kan je er heerlijk eten). Het zwembad vonden wij niet veel bijzonders, maar voor de kleineren is het geweldig!
Speelland daar zijn wij niet geweest.
Het safaripark is geweldig ook, je kan er met de auto een tocht maken, een boottocht door het park (is niet lang mar wel leuk) en je hebt een wandelroute en leuke shows.
Ik weet niet goed wat ik er over vertellen moet, wij hadden het reuze naar de zin

juval

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-07 13:12

nou, dat klinkt alvast goed. Haha!

Fleurtje100

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-07 13:22

Leuk! Je hebt op het vakantiepark zelf een restaurant, en op de attractieparken ook. Als je in Tilburg uit eten wilt met kinderen is Etenstijd misschien heel geschikt?
De parken zijn gewoon leuk, je kunt denk ik ook gratis naar andere parken, met slecht weer in zwemmen in Sportiom misschien leuk? Of naar Dierenrijk Europa.

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-07 13:25

Dierenrijk Europa, daar zijn wij ook nog geweest, was even zoeken hoe we er moesten komen... Maar uiteindelijk toh gevonden.
Het was daar ook echt heel erg leuk, je kan de dieren van zo dichtbij bekijken.

Surface

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-07 13:52

Beekse bergen is toch in de buurt van Apeldoorn? Clown
In dat geval kan je bijv. naar de julianatoren gaan met de kinderen. Of bij paleis het Loo gaan wandelen in het bos en daar de hertjes voeren. Vork

juval

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-07 16:29

ik denk dat je beekbergen bedoelt evachiara, daar zijn we ook al eens geweest.
maar deze beekse bergen zijn bij Hilvarenbeek/tilburg.
Ons weekend weg was heel erg geslaagd!!
Voor Julia mn oudste dochter, was het een grote verrassing dat ze op haar verjaardag (ze werd 7 vrijdag) weg ging dat had ze echt niet verwacht. Rond een uur of 3 waren we in Beekse Bergen, mooi ruim huisje, in het bos. Het is wel heel groot daar, maar er reed gelukkig een treintje om je van de ene kant van het park naar de andere kant te brengen.
We hebben de eerste dag gemidgetgolfd, en lekker gegeten in het restaurant Afrikaclub. Julia had aan de bediening verteld dat ze jarig was, dus op haar ijsje kreeg ze mooie sterretjes! leuk.
Zaterdag zijn we naar het safaripark geweest. Dat was ook erg geslaagd, mooi weer natuurlijk. S avonds hebben we bij een Griek in de buurt gegeten.... Julia had de smaak te pakken en ze zei doodleuk tegen deze bediening weer dat ze jarig was... uitgekookt hoor.. maar nu dus weer vuurwerk op het ijsje
Zondag zijn we eerst gaan zwemmen, leuk zwembad hoor, en niet al te druk. 's middags naar Speelland, een grote speeltuin die ook bij het park hoort. Was ook erg leuk. 's avonds hebben we bij een pannekoekenhuis (de oude brouwerij) gegeten, dat was echt superlekker. Julia durfde niet weer te zeggen dat ze jarig was haha.
Gisterochtend nog een rondje safari gedaan, nu de wandelsafari, dat was ook heel mooi. door het koude weer waren de meeste dieren best actief, leuk om te zien.

rond een uur of 2 waren we weer thuis. Echt wel een aanrader hoor!!