Via via had ik me oude pony gevonden en hij stond helemaal in Zweden. Na veel email uitwisselingen nodigden ze me uit om bij hem te komen kijken! Ik mocht een vriendin meenemen. Woensdag was het zover.. Wij in het vliegtuig naar Zweden! De mensen waren heel erg aardig en gastvrij, de ponys stonden er allemaal super bij! Ook kleine Daniel!
Hij zag er geweldig uit! Hij is/was een Cpony, maar in Zweden is hij een Bpony. Donderdags gingen we op concours, 350 kilometer verderop. Met een mega vrachtauto met living enz enz. Daniel springt ZZ met de jongste dochter. De manege daar was echt PRACHTIG!!!

Er werd hoog gesprongen voor een Cpony 1.25 en voor een Dpony 1.35! Echt hoog man!
Veel pony's kwamen uit Nederland, en waren al aardig op leeftijd!
Lisette en ik zijn er 6 dagen geweest en het was echt fantastisch! De ponys daar zien er allemaal goed uit, de kinderen zijn verwend met dure spullen en iedereen heeft ongeveer een vrachtauto met dikke living enzo..

Ik weet nu igg zeker dat Daniel een super plekje heeft gevonden! Hij loopt elke dag in een hele grote wei met zijn vriendinnetje, heeft een super mooie stal, gaat lekker vaak het bos in ( hun bezitten 10km bos ) en krijgt veel aandacht!
Daniel!!!! Wat een lekker ding hé

Mathilda en ik in de vrachtwagen

De mooie omgeving!

Het was een super mooie ervaring, Zweden is erg mooi, en de mensen hebben echt heel erg veel over voor hun paarden!