Hotel Londen gezocht

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Loesss

Hotel Londen gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-07 17:54

Aloha,

Pas voor eind april zoek ik een hotelletje in londen voor 2 nachtjes met mn lief. Maar omdat ik toerisme altijd leuk vind ben ik al volop beetje aan het rondkijken. Wie helpt mij met info over londen. Welke wijken absoluut mijden, welke zijn juist leuk? En een idee voor een leuk, niet te duur hotelletje zijn meer dan welkom!

Groetjes Anneloes

Dyyy

Re: Hotel Londen gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 00:19

Helaas kan ik je niet helpen maar dit ga ik wel volgen.
Ik ga namelijk van 26.12-31.12 naar Londen.

iilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-07 17:04

Ik ben een maand geleden voor de 2e keer naar Londen geweest en sliep dit keer in Hotel Royal National. Een van de grootste en goedkoopste hotels van de stad Nagelbijten / Gniffelen Het is dus niet bepaald luxe, maar als het je alleen om een slaapplek gaat, dan is het prima te doen.

De wijken Camden en Covent Garden vind ik heel leuk. Camden is een jongeren wijk met allemaal gekke winkeltjes en overdekte markten en Covent Garden is gewoon heel gezellie Tong uitsteken
Verder moet je echt naar een musical in Londen gaan!! Je kan bij de bij de plaatselijke ticketbooths heel goedkoop kaarten scoren Lachen
Een goedkoper uitje is het British Museum. Hier kan je namelijk gratis in Tong uitsteken

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-07 20:28

Wij hadden een hotelletje aan piccadili circus. Niet super de luxe maar wel schoon en netjes, eten was oke en niet te duur. Weet niet meer hoe het heet, kan kijken of ik het kan vinden

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 11:22

Het St Giles hotel is imo oke (ben ik jaren geleden geweest, heel gunstig gelegen op kruipafstand van Oxford street en nabij metro); in de brochure van Holland International staat een (imo) betaalbare reis naar dit hotel.

joozz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-07 20:12

capopjekop schreef:
Wij hadden een hotelletje aan piccadili circus. Niet super de luxe maar wel schoon en netjes, eten was oke en niet te duur. Weet niet meer hoe het heet, kan kijken of ik het kan vinden

Bedoel je soms Regent's palace? Pal op Piccadilly circus bij Regent's street. Ben daar ook een aantal keer geweest, is helaas gesloten.... Was wel een supergoede lokatie en niet duur.

Londen is leuk!! Ik ben al een aantal keer geweest en boekte dan bij bovenstaand hotel, maar bestaat dus niet meer..... Ik kijk zelf wel eens op tripadvisor.com, daar staan veel reviews en kan je ook selecteren op wijk enz. (of de Nederlandse versie: vakantiereiswijzer.nl)

Covent garden is iid leuk, leuke winkeltjes, restaurantjes enz. Ben zelf ook een keertje naar de Koninklijke stallen geweest bij Buckingham palace, was ook wel leuk. Was niet heel groot ofzo, maar als je in de buurt bent, wel leuk om ff te kijken.

Suc6 met voorbereiden!!!!!!