Antwerpen tips gevraagd

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Flippertje

Antwerpen tips gevraagd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-07 19:59

Hey bokkers,
Vriendje en ik gaan binnenkort een weekend weg, en hij wil heel erg graag naar Antwerpen, en dat lijkt mij ook wel heel leuk. Nu ben ik op zoek naar leuke tips over bezienswaardigheden, en als er mensen zijn die een leuk hotel weten zou dat ook erg fijn zijn. Ik ben benieuwd!

odilia

Re: Antwerpen tips gevraagd

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-07 14:19

pathers vader is een heel leuk kroegje met lekker drinken en eten. Het is bij de grote domtoren, als je daar voor staat zie je het aan je linkerkant. een klein kroegje maar o zo gezellig. En uiteraard het stadspark, daar staan ook allemaal beelden en soms ook andere exposities enz.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-07 19:43

Er zit een Irish Pub op de Groenplaats waar je echt verschrikkelijk lekker kunt eten.

AprilRain

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 08:36

(dans)café de vuile was = héérlijke cocktails Knipoog
't steen kan je doen, is een oude burcht
wil je graag een filmpje meepikken kan je naar de metropolis (cinemacomplex)
ga je om te shoppen dan kan je de Meir en zijstraten eens afwandelen
daar is meestal ook wel wat straatanimatie op zondag
Je hebt dan aan het station ook nog de zoo van Antwerpen...
qua musea enzo ben ik niet echt op de hoogte omdat ik daar zelf niet veel interesse in heb Bloos

have fun

Harvumi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 08:46

Heb het niet zo op antwerpen, je kunt wel naar de bioscoop gaan, Metropolis, onwijs grote bioscoop, groot beeld, goede kwaliteit en frans en nederlands ondertiteld. Woon bij de Belgse grens dus is voor ons een half uurtje rijden, ben er regelmatig geweest maar niet echt mijn stad.

edit: Je was me voor Knipoog En inderdaad de Zoo, jammer genoeg vaak wat te kleine hokken ed maar goed, toch leuk om eens te gaan kijken, is vlakbij het station en de mac.

AprilRain

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 09:52

Harvumi schreef:
Heb het niet zo op antwerpen, je kunt wel naar de bioscoop gaan, Metropolis, onwijs grote bioscoop, groot beeld, goede kwaliteit en frans en nederlands ondertiteld. Woon bij de Belgse grens dus is voor ons een half uurtje rijden, ben er regelmatig geweest maar niet echt mijn stad.

edit: Je was me voor Knipoog En inderdaad de Zoo, jammer genoeg vaak wat te kleine hokken ed maar goed, toch leuk om eens te gaan kijken, is vlakbij het station en de mac.

ja idd de zoo is niet echt m'n favo plek gezien de kleine hokjes ed, maar andere mensen storen zich er dan weer niet aan
tja drinken en eten kan je zat in Antwerpen, maar er moet al iets te doen zijn voor ik er naar toe ga Knipoog
misschien is er wel iets te doen in het sportpaleis ofzo wie weet Pling

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 15:51

Mijn ouders gaan volgende week een weekendje naar Antwerpen .. Maar wat ze precies allemaal gaan doen in de stad weet ik niet Knipoog Schijnt wel heel leuk te gaan worden n.a.v. wat ik heb gezien op @ en aan plaatjes Lachen