Afgelopen jaar heb ik 4,5 maand gewerkt bij een gezin in Noorwegen op hun boerderij met ijslandse paarden. Ik ben daar 1 juni van teruggekomen en 2 weken terug was er dus het WK ijslandse paarden in Oirschot waar mijn gastgezin (alleen de 'ouders' en de tweeling (13 jaar), de andere 2 meiden hadden in Noorwegen andere plannen) ook heen ging omdat Britt Helene (gastvrouw) onder andere moest jureren.
Vóór dat ik bij hun kwam werken hebben er al 2 Nederlandse meiden op die boerderij gewerkt; Willemien en Cirsten. Dus hadden Willemien, Cirsten, Tora & Helga (Noorse tweeling) en ik afgesproken om een dagje naar de efteling te gaan en 's avonds met Dag en Britt Helene erbij te gaan uiteten. En ik moet zeggen; het is absoluut een geslaagde dag geworden! Zo veel lol gehad! En Willemien, Cirsten en ik waren alledrie eigenlijk vreemde van elkaar maar we hadden zoveel te bespreken omdat we allemaal dezelfde ervaringen hebben gehad..echt zo leuk om andere eens te horen wat zij het zwaarste, vreemdste etc vonden! Tora en Helga zelf waren nooit in een pretpark geweest dus voor hun was het al helemaal een belevenis. Tuurlijk heb we ook heel wat fotos gemaakt. Dus hier komen ze:
Tora en ik (links):

Willemien en Tora op de wip:

Druiven eten (Tora, Helga, Willemien):

Pandadroom (Tora, Cirsten, Willemien, Helga):

jaja de Vliegende Hollander: Cirsten, Helga, ik. Willemien, Tora.

In de Pagode (Tora, ik, Cirsten, Helga):

Helga, Tora, Cirsten, ik:

Uiteten; foto is in het spiegel-plafond gemaakt; met de klokt mee en bovenaan beginnen: Willemien, Helga, Cirsten, Britt Helene, Dag, ik, Tora:

En verder heeft Dag nog meer foto's van ons samengemaakt maar die heb ik nog niet ontvangen. Maar het was echt een superdag en leuk om ze allemaal weer te zien!