We gingen dus op een mooie zonnige dag naar de raften business, kregen uitleg over waar de wetsuits, helmen en zwemvesten lagen. Daarna de bus in naar de rivier. Daar safe talk gehad. Ik vond het doodeng en heb wat traansgelaten van angst, wel mee geweest. Daar gingen we dus de rivier op. Naar een rustig stukje waar je kon oefenen met omslaan en erin vallen etc. ook even erin dus op je warm te maken!
Daarna echt de rivier op. nog even daar oefenen en dan gaan we dan echt! Tussen door afentoe even op adem komen en surf doen. ( in een soort kolkje met de punt zodat de achterkant omhoog gaat! grote kans op eruitvallen, heb ik dus niet gedaan

Alle delen hadden ook namen, zoals; Chocolate canyon, Golf-Stream, China Hole (wou je echt neit in komen zeiden ze. lees je later), Big Ben etc....
Op het eind ( nog 10 minuten varen) kwamen we dus bij die China Hole maar er ging dus iets mis, mijn boot kwam in de China Hole(wilde kolk), en iedereen ( op 1 na) viel eruit, ik dus ook. Ik zag 5 sec. niks anders dan wit en blauw van het water, was doodsbang voelde niks en kwam in paniek weer boven, snel aan boord gehaald ( eerst pappie en mammie gezocht

Afteraf wel mooie verhalen en leuke ervaringen, dus ben blij dat ik gegaan ben

Ik ben trouwens het kleine lieve blonde bange meisje achter met de gele helm achter dat lange kale vaderfiguurtje van mij

En je hoeft me niet te vertellen dak een watje ben

1.

2.

3.

4.

5.

En ja, lieve Leon was gestoord

6.

7.

8.

9.

10.