Costa Rica

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Canis

Costa Rica

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-07 16:38

Hallo allemaal,

Graag wil ik jullie een tip geven voor een geweldige vakantie!
Mocht je ooit een ver weg vakantie willen... Ga dan naar Costa Rica!

Zelf ben ik net terug van vakantie en ben inmiddels helemaal weg van de prachtige natuur daar.
Costa Rica heeft alles wat je van een warm land mag verwachten. Bergen, grasvlaktes, tropischregenwoud, hoog gelegen nevelwoud, witte stranden met palmbomen en enorm veel flora en fauna.

Het is een actief land waar enorm veel dingen te beleven zijn. Surfen, snorkelen, trektochten te paard (en op gezonde paarden!) bungy jumping, canopytours ( da's met kabelbanen door de toppen van het oerwoud), raften, rustige boot tochtjes door mangrove en echt veel meer. Super gaaf dus!!!

Het eten is er goed, dus geen rare dingen. Er zijn weinig vervelende insecten en andere nare beestjes en de mensen zijn er heel vriendelijk. (Je hebt weinig last van bedelende junks enzo.)
Het land is super geschikt voor backpackers, maar ook de luxe beestjes onder ons komen aan hun trekken.

Costa Rica is zo! OK dan!

Megan_

Re: Costa Rica

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 17:33

Dit kun je beter op Bokt International plaatsen, daar komen die vakantiebokkers Tong uitsteken

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-07 00:09

[LZP] > [BI]

Sirus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-07 10:36

Heb zelf 8 jaar geleden een maandje rondgetrokken in Costa Rica. Ik vond het een fantastisch land!!! Ik heb er gedurende zeker 2 jaar dagelijks aan gedacht. Altijd kwam het wel weer naar boven. Toen wij 8 jaar geleden naar Costa Rica vertrokken was het bij veel kennissen van ons nog redelijk onbekend. Inmiddels ken ik heel veel mensen die naar Costa Rica zijn geweest en dat baart me een klein beetje zorgen. Stiekem kon je toen al merken dat er meer en meer ingespeeld werd op de toeristen en voor iemand als ik de het land "puur" en "Back to basis" wil ervaren is dat lichtelijk bedreigend.
Maar.... wil je eens een totaal ander tropisch land (ook met een overweldigende flora en fauna) meemaken? Wij zijn 3 jaar geleden op Borneo (Maleisisch Borneo) geweest en dat was zeker net zo mooi, of zelfs nog mooier! Echt een tip! Over een klein maandje vertrekken we voor 4 weken naar Madagascar.... ik ben benieuwd!

Canis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-07 15:07

@Sirus: Hey leuk om te lezen... Borneo staat idd op mijn verlanglijstje. (ivm die oranje pluizebollen) en Madagascar ook. (ivm de halfaapjes.)

@mod: Waar zit Bokt international onder? Zou je een link of zo kunnen maken?