Mijn sieraden zijn inderdaad al aangepast op Rio, mijn gouden ketting die nooit afgaat gaat al niet mee, en heb al andere kettingen gekocht zodat ik me niet bloot voel.
De sloppenwijken in Rio ga ik zeker niet bezoeken (hoewel er mensen zijn die me dat aanraden), ik heb sloppenwijken gezien, hoef het niet nog een keer te zien. Anderen worden er alleen maar rijk van, aangezien je er niet zonder beveiliging rond kan lopen, dus die moet je inhuren en de armen zien er geen cent van.
Nog dingen in de binnenstad die zeker de moeite waard zijn? We hebben wel reisgidsen, maar als je alles wat daarin staat moet bezoeken kun je er wel een maand verblijven.
De bekende stranden worden uiteraard bezocht, hotel ligt praktisch aan het bekendste strand.
En misschien een heel fout vraagje, maar ja, verstokte roker.......wat zijn de goede merken om in die landen te roken? Rook normaal Camel en Drum, neem wel 5 pakjes shag mee, maar daar kom ik niet 4 weken mee door.....en uiteraard moeten de locals uitgeprobeerd worden op rookgebied, maar ik hoef ook niet direct over mijn nek te gaan.