Orange County KEMER TURKIJE

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

db1

Orange County KEMER TURKIJE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-07 11:52

Is er iemand van bokt in hotel/resort Orange County in Turkije de plaats Kemer geweest? Ik ga daar op 28 aug voor een week heen. Hoor heel veel goede berichten, maar laatste dagen ook wat negatieve, dat er veel russen zouden zijn die zich asociaal gedragen en veel geluidsoverlast.... Begin nu toch wel een beetje te twijfelen over mijn keuze Clown Iemand die me ervaringen over dit hotel kan vertellen??

Sorriso

Re: Orange County KEMER TURKIJE

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-07 11:54

Mijn oom en tante zijn er afgelopen jaar geweest. Super hotel en super accomodatie, maar sommige gasten lieten idd hun aanwezigheid duidelijk merken. Resultaat was een gesloopte hotelkamer. Zelf hebben mijn oom en tante er niet veel last van gehad, ze zijn er niet mee in contact gekomen ofzo, problemen werden netjes door het hotel opgelost. Ze waren heel erg tevreden over die vakantie (en ze zijn niet met het minste tevreden)!

db1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-07 11:57

Thx Sorriso, dat is nog eens een snelle reactie Haha! Een gesloopte kamer Bloos! dat klinkt niet echt lekker Haha! Maar verder wel heel goed zo te zien, gelukkig maar! Nog meer mensen die info hebben? Ik ga er maar vanuit dat 28 aug tm 4 sep ook geen hoogseizoen meer is, en dat het dan mss/hopelijk wat rustiger is in het hotel......

Dit is de link van het hotel; http://www.orangecounty.com.tr/main.php ... ZkaWw9bmw=

Delias

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-07 11:59

Ik ben er in 2005 geweest, toen was het net open.
Het hotel is super! Personeel is vriendelijk en sommigen spreken (of zijn) nederlands. Kamers waren schoon, bedden goed en badkamers gewoon luxe. Eten was ook prima, verschillende restaurantjes in het hotel zelf. Animatie voor kinderen en in de avond voor volwassenen. Russen waren er toen ook al, ik heb er weinig last van gehad, maar er zullen altijd wel personen zijn die zich laten horen en zien.

Ik zou er iniedergeval zo weer heenwillen, dus als je je bedenkt... Clown

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-07 17:45

Iemand die ik ken loopt daar stage. Volgens haar zijn er ook veel irritante buitenlanders, maar zitten er nu steeds meer Nederlanders. Verder valt het wel mee met de Russen nu denk ik. Ik ben er zelf nog nooit geweest maar wat ik van haar hoor, is het echt super daar!

RZDLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 12:35

Ben er zelf niet geweest, maar goede kenissen van ons wel en die vonden het helemaal perfect Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 23:56

Ik weet het... een heel oud topic maar....

Ik raad het af!

Ik ben daar 3 jaar geleden geweest? Het was toen net geopend in ieder geval.

Ik ben nog NOOIT zo ontzettend ziek geweest als daar Misselijk. Op een gegeven moment liepen er ook allemaal mannen in witte pakken met maskers over hun hoofd omdat er een bacterie in de leidingen zat.

Het is mooi, het is prachtig en groot maar ik zal er nooit, maar dan ook nooit meer heengaan alleen dus omdat ik zo ziek ben geworden van hun eten.

Je hebt er trouwens heel veel russische jonge meiden (h.oertjes) met veel te oude mannen. Ze scheppen veel te veel eten op en laten dit allemaal staan. In de buurt is er geen reet te doen helaas.

Maar ze hebben een prachtig zwembad en alles ziet er tiptop uit!

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 07:19

Russen die hun tafel volzetten met eten en de helft laten staan heb je overal. Hoort ook rekening mee gehouden te worden door de directie van het hotel.
Is hun cultuur ofzo. Dus daar moet je gewoon niet op letten, snap sowieso niet dat mensen zich daar aan ergeren. Het is de taak van het hotel om te zorgen dat er genoeg eten is, want in Turkije is het algemeen bekend dat Russen dat doen.

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 07:27

Nathalie schreef:
Russen die hun tafel volzetten met eten en de helft laten staan heb je overal. Hoort ook rekening mee gehouden te worden door de directie van het hotel.
Is hun cultuur ofzo. Dus daar moet je gewoon niet op letten, snap sowieso niet dat mensen zich daar aan ergeren. Het is de taak van het hotel om te zorgen dat er genoeg eten is, want in Turkije is het algemeen bekend dat Russen dat doen.

Ik wou net zeggen dat is inderdaad niet alleen daar, mijn ouders krijgen om half 8 eten en kunnen dan beter een half uur wachten of in de rij gaan staan (waar ze een hekel aan hebben), voordat de deuren open gaan, omdat de Russen het daar overnemen. Bedjes hebben ze ook niet, terwijl we daar nooit moeilijkheden mee hebben gehad, het hotel waar hun nu zitten is wel in Alanya, maar overvol van de Russen.

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 07:51

Russen zijn 9 vd 10 keer hele aardige mensen. Maar ik denk dat hun cultuur heel veel verschilt van de onze. Ze lijken altijd ontzettend asociaal, brutaal en chagrijnig. Maar als je eens met ze praat komt er 9 van de 10 keer een heel ander persoon naar boven.
In de animatie moesten wij het echt hebben van de Russen met shows. Zij deden altijd actief mee met alles, hoe voor gek ze ook stonden. Haha!

T probleem van bedjes heb je volgens mij overal.. Nagelbijten / Gniffelen Daar hadden wij in Pineta ook last van hoor. Ja Wij hebben geen één keer een bedje gehad; ja 's avonds om 5 uur als de helft alweer weg was. Knipoog
In Pineta zitten alleen bijna geen russen, maar in Marmaris zitten er ook genoeg. Ja