Iemand die me ervaringen over dit hotel kan vertellen?? Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Iemand die me ervaringen over dit hotel kan vertellen??
Een gesloopte kamer
dat klinkt niet echt lekker
Maar verder wel heel goed zo te zien, gelukkig maar! Nog meer mensen die info hebben? Ik ga er maar vanuit dat 28 aug tm 4 sep ook geen hoogseizoen meer is, en dat het dan mss/hopelijk wat rustiger is in het hotel......
. Op een gegeven moment liepen er ook allemaal mannen in witte pakken met maskers over hun hoofd omdat er een bacterie in de leidingen zat.
alleen dus omdat ik zo ziek ben geworden van hun eten.Nathalie schreef:Russen die hun tafel volzetten met eten en de helft laten staan heb je overal. Hoort ook rekening mee gehouden te worden door de directie van het hotel.
Is hun cultuur ofzo. Dus daar moet je gewoon niet op letten, snap sowieso niet dat mensen zich daar aan ergeren. Het is de taak van het hotel om te zorgen dat er genoeg eten is, want in Turkije is het algemeen bekend dat Russen dat doen.
Daar hadden wij in Pineta ook last van hoor.
Wij hebben geen één keer een bedje gehad; ja 's avonds om 5 uur als de helft alweer weg was.