Over zo'n vier weken kan ik gaan proefrijden op het paard dat ik waarschijnlijk ga kopen. Nu is dit helemaal in Friesland en ik woon bij Rotterdam in Barendrecht, lekker eind weg dus haha. Nu is het nog niet zeker of ik met de auto gebracht kan worden, of dat ik met de trein ga (overigens beiden samen met mijn moeder). Als ik met de trein ga is het voor ons makkelijker om een nachtje in Friesland te blijven en die ochtend/middag weer te vertrekken. Weten jullie hotelletjes of andere verblijfplaatsen die geen godsvermogen kosten voor een nachtje?
het is inderdaad wel handig om te zeggen waar in Friesland... want ik kan je wel wat aanraden in lauwersoog maar als je in bv Lemmer gaat rijden schiet dat niet echt op....
www.hotels.nl hoef je ook geen reserveringskosten te betalen. Anders via weekendjeweg.nl een hotel zoeken en vervolgens zelf het hotel bellen. Scheelt jou reserveringskosten en het hotel commissie.
Ik weet niet precies waar het in friesland is? Maar wij hebben een gastenverblijf boven onze stallen met badkamer, tv, internet enz. Ook mogelijkheid voor stalling van paard. Je kan me altijd PM'en.
Ik houd het topic nog even in de gaten, ga in ieder geval na de 29e even alles goed doorlezen en keuzes maken. Inprincipe maakt het niet uit waar in Friesland, omdat we er namelijk doorheen moeten reizen, eerst naar een afspraak aan de ene kant, en dan helemaal naar de andere kant met hun haha.