paar daagjes weg(DenHaag)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Steenbok12

paar daagjes weg(DenHaag)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-07 16:56

Nou aangezien ik maandag dinsdag woensdag naar Denhaag ga met mijn vriend willen we ook wat leuke dingen gaan doen.
We hebben zitten denken wat we kunnen doen. we willen niet naar een attractiepark aangezien tnog steeds vakantiedrukte is en het noorden pas 2weken vakantie ofzo heeft?

We gaan sowiso waarschijnlijk naar het Tikibad in Duinrell.

Ojaa. we kunnen 2dagen met de trein bus tram zoveell we willen het hoeft dus niet direct tegen den haag te liggen mag best een eindje weg zijn als het de moeite waard is Lachen !

Alvast bedankt,

DesireeK

Re: paar daagjes weg(DenHaag)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 17:03

Scheveningen (strand, pier, zee aquarium, veel leuke terrasjes)
Madurodam, Omiversum (ronde bioscoop waar je die levens echte films ziet)

even wat voorbeeldjes...

Veel plezier...

sammetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 17:04

Dagje naar Scheveningen gaan en op woensdag (of maandag) naar de haagse markt (grootste markt van europa) Verder kan je leuk winkelen in Den Haag.

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-07 17:10

jaa naar scheveningen wilde we ook gana en savonds lekker naar het strand Lachen verder was k benieuwd wat er een beetje te doen was,
Weet iemand of Nemo leuk is? ( ben 17 Lachen

Lottejulia

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 17:50

ChantalSmook schreef:
jaa naar scheveningen wilde we ook gana en savonds lekker naar het strand Lachen verder was k benieuwd wat er een beetje te doen was,
Weet iemand of Nemo leuk is? ( ben 17 Lachen

Nemo in Amsterdam bedoel je toch? Ben er ooit geweest en het is opzich wel leuk/interessant. Maar denk dat het dan een beter idee is om gewoon Amsterdam te gaan bekijken, daar is (net als in Den Haag overigens) genoeg te zien en te doen.

Scheveningen zou ik ook echt aanraden. Voor de rest is de binnenstad niet zo heel interessant voor "toeristen" denk ik. Zitten wel een aantal leuke restaurantjes en winkeltjes. Ehm eens denken wat is hier nog meer te doen.. Tong uitsteken

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-07 18:03

weet je mss ook of er een mogelijkheid is tot paardrijden. mijn vriend heeftgeen ervaring. maar hij zou t wel eens willen proberen. ik wel al heel wat jaar maar heb nogal wat schrik gekregen dus probeer t weer langzaam op te bouwen. vond het wel een leuke manier om het zo te proberen.

Lottejulia

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 21:43

ChantalSmook schreef:
weet je mss ook of er een mogelijkheid is tot paardrijden. mijn vriend heeftgeen ervaring. maar hij zou t wel eens willen proberen. ik wel al heel wat jaar maar heb nogal wat schrik gekregen dus probeer t weer langzaam op te bouwen. vond het wel een leuke manier om het zo te proberen.

Eens even denken.. Je hebt de 's-Gravenhaagsche Stadsrijschool, waar ik 5 jaar gereden hebt, maar volgens mij kan je daar niet voor een keertje rijden. Daarnaast zijn er Manege Berestein, Manege de Wildhoef, Manege de Eendenkooi, Manege Wittebrug, Hippisch Centrum Westland en de Riouw Rijschool. Geen idee of je daar als 'onervaren' een lesje kan krijgen. Misschien kan je via Google even de site's van deze manege's bekijken. Hoop dat je er iets aan hebt! Knipoog

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 22:04

-> BI

TurdusMerula

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-07 04:47

Ik zit heel hard te denken, want ik kom uit omgeving Den Haag, wat is er leuk.
Ik denk dat idd Scheveningen leuk is. De boulevard, de pier, de winkeltjes en gewoon het strand.
Den Haag, de markt is tof en de binnenstad ook. Veel te zien, maar weinig dingen die tof zijn, zeker niet als je jonger bent. (Wel musea en politieke zooi). In de buurt is verder Delft ook gezellig. Lachen

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-07 10:52

Ok. bedankt voor jullie reacties Lachen ! morgen ga ik al en heb er echt onwijs zin in!

Lottejulia

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 12:42

Heel veel plezier! Haha!