Ervaringen met Miami?!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ethelate

Ervaringen met Miami?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-07 13:09

Net terug van vakantie, tijd om de volgende te plannen Haha!
Aangezien we in november een week vrij hebben gezien een studie reis (die ik absoluut wil missen) willen we die week naar een plek waar het nog lekker weer is (25 graden is voldoende) en waar veel te zien en te doen is aangezien wij graag wat ondernemen. Zo kwamen we op Miami uit Haha!

Wie is er ooit geweest en heeft goede tips van hotels, welke buurt en dingen die je echt moet zien?
Aangezien ik een beetje het overzicht kwijt begin te raken.

Brittol

Re: Ervaringen met Miami?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 19:18

Ik weet niet hoevaak ik wel niet in Miami of Florida ben geweest. Veel te vaak volgensmij.
Vind het daar erg leuk, maar ben er dus een beetje op uitgekeken (omdat ik er dus te vaak ben geweest Huilen van het lachen ).
Ik ken zat goede hotels daar, maar ik weet niet waar je naar opzoek bent.
Een goed en leuk hotel dat ik je kan aanraden is Embassy Suites hotel. Beneden is een soort van nagemaakte jungle met allemaal barretjes en waar je 's ochtends kan ontbijten.
Plaatje van hoe het er uitziet:

Afbeelding

Verder weet ik niet wat je allemaal wilt bezoeken (ik bedoel dan wat voor soort; Pretparken, stranden etc.) , maar er is daar zat te doen! Lachen

Mo_I_Rana

Re: Ervaringen met Miami?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-07 10:29

Ik ben er 11 jaar geleden geweest, toen was ik 6 Huilen van het lachen
Dus hotels e.d. herinner ik me niet meer Haha! Maar ik weet wel nog dat het daar zo fantastisch was, zo mooi en heerlijke temperaturen! Was wel best prijslijk, vooral het vliegtuigticket