ik ben samen met Megan_ van maandag tot woensdag naar londen geweest.
Het was echt onwijs gaaf, we hebben alles bezocht en lekker kunnen shoppen!
En het leukste van alles was, dat we maandag avond naar het theater stuk in celebration gingen waar onze held in speelt,
ORLANDO BLOOM!
Het toneelstuk was erg grappig en zat vol met engelse humor en drama.
Orlando zag er niet op ze best uit, meneer had een snorretje en een scheiding in ze haar, haha!
we hebben eerst 2 uur van hem kunnen genieten in het theater stuk, we zaten op de eerste rij op het balkon en daarna kon je buiten een handtekening krijgen.
Je moest echt vechten voor je leven voor een goede plaats, het was echt een gave ervaring!
echt onwijs veel gillende meisjes en iedereen wilde zo dicht mogelijk bij hem zijn (en dat snap ik natuurlijk!)
Nou wij kwamen dus uit het theaterstuk en heel de straat stond al afgeladen met mensen.
we stonden aan de overkant op de stoep maar toen hij eenmaal in beeld kwam zetten megan en ik het op een lopen richting de auto, dat was echt vechten voor je leven

Nou wij hebben dus onwijze geluk gehad, we stonden op een supper plekje, hingen over de auto heen.
We gooide ons boekje op de auto en hij zetten daar lekker groot zijn handtekening op (KASSAAA!)
Nou wij waren natuurlijk helemaal blij en zetten het ook op een gillen!
Na 5 minuten stapte mister Bloom in de auto en reed weg.
Megan en ik besloten dinsdag vroeg naar het theater te gaan om een plaats op de eerste rang te krijgen.
1,5 uur van te voren stonden we daar dan, op de eerste rij, de tijd vloog voorbij, gelukkig.
We hebben ook nog eens gelachen met de security.
Nou toen kwam hij weer, deze avond was het nog drukker dan maandag!
en jahoor, we kregen als allereerste een handtekening en hij stond gewoon tegen ons aan!!!!

We hebben veel foto's van Orlando gemaakt en alles staat op film.
Dit wordt later erbij gezet door Megan_