Londen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

lautjuh85

Londen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-07 18:43

Hey hallo,

Ik ga het weekend van 1,2 en 3 september met mijn mamsie naar Londen. Hebben jullie nog tips waar ik echt heen moet. Of wat echt leuk is om te bezichtigen? Ben erg benieuwd. Ben nog nooit in Londen geweest.

Booooo

Re: Londen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 18:47

Hou je een beetje van avontuur? In Londen is een heel eng spokenhuis met echte acteurs ! Ik was super bang! Bloos

Ook zou ik je aanraden om in London Eye te gaan ( Hoogste reuzenrad van de wereld)

hestr

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 18:50

Harrods, wisseling van de wacht, London Eye, London Dungeon,
En verder gewoon alle winkelstraten!

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 18:52

Megan_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-07 00:11

Shanti en ik zijn net terug! Londen was erg leuk, ons hotel zat vlakbij Tottenham Courtroad!

Ik raad je aan zo'n buskaartje te kopen voor 3,50pond, dan kan je heel de dag onbeperkt met de bussen reizen. Erg handig, alle bussen komen ongeveer om de 5min en je kunt echt overal komen er rijden er zoveel!

Je hebt natuurlijk de bekenden monumenten en alles, die moet je gewoon gezien hebben als je daar heen gaat maar was erg leuk is is Londen's Eye. Gaaf uitzicht joh Tong uitsteken

Wisseling van de wacht vind ik zelf altijd saaie bedoeling, oxfordstreet, regentstreet en bondstreet zijn errug leuke winkelstraten. Bij de laatste is het vooral kijken (alleeeen maar duur en chique Tong uitsteken ) En Harrods en Liberty's enz zijn natuurlijke de warenhuizen om gezien te hebben Knipoog

Verder kan je ook een avondje naar een theater of musical, ook een leuke belevenis!

Veeel plezier!