Thailand is eigenlijk heel toeristisch. Opzich geen mooi land (de omringende landen zijn veel mooier), maar toeristen vinden het allemaal geweldig. Het ligt eraan wat jullie leuk vinden. Avontuur, dan is het noorden zeker aan te raden (Chian-mai en omgeving). Het noorden is vooral veel cultuur. Voor strand is Hua-hin denk ik het minst toeristisch. Dit is ongeveer 2 uur rijden vanaf bangkok. Phuket vond ik zelf werkelijk niets. Verder is kanchanaburi interessant vanwege de geschiedenis. Dit is als ik me goed herinner ongeveer 3 uur rijden vanaf bangkok. Bangkok zelf is heel vies, maar wel goedkoop. Probeer wel veel af te dingen (of zo iets) als je iets koopt, want ze beginnen in thailand met hele hoge prijzen tegenover wat het werkelijk kost. Zeg des noods dat je in thailand woont, dat kan helpen. Erawan waterfall is ook wel mooi. Je kan helemaal naar boven lopen en er in zwemmen. Dit is zeker niet toeristisch, daar lopen eigenlijk alleen maar locals, dus dat is wel leuk. Hmm...ja wat nog meer...voor reisbureaus weet ik niets, aangezien we daar 5 jaar hebben gewoont, dus daar alles regelde. Als je nog vragen hebt kan je natuurlijk altijd een pb sturen.