Omdat ik in het hoogseizoen geen vrij kan krijgen willen mn vriend en ik in januari op vakantie gaan voor een week. Maar waar is het dan nog warm? We willen een zon zee strand vakantie, dus een beetje luieren en uitrusten En ja we blijven hollanders, dus een beetje betaalbaar zou fijn zijn!
Ik ben een paar jaar geleden in januari op gran canaria geweest. De hele week zon en 26 graden gehad. Pas op met sommige landen dat je niet in het regenseizoen zit.
Gran Canaria is erg prettig. Ga dan niet in playa del ingles of mas palomas zitten maar zoek het zuiden van het eiland op. Denk aan Puerto Rico, Puerto de Mogan of het geweldige strand en glasheldere zee bij Playa de Amadores.
In puerto rico kun je goed zitten bij Vistamar, el greco of Rio sol (wat wel helemaal bovenin ligt) de eerste 2 liggen aan de doodlopende weg naar de haven en direct tegenover het strand. El greco is duurder en luxer dan vistamar.
dominicaanse republiek.... ? niet spotgoedkoop maar stukken budgetvriendelijker dan Cuba en Mexico en zo (waar't rond die tijd van't jaar trouwens ook wel lekker is ) En als je maar met twee bent en buiten het seizoen reist, kan je overwegen om pas op het laatste moment je kans te wagen( al helemaal als de bestemming niet zo belangrijk is maar je vooral "lekker weer" wil), vaak heb je dan hééél interessante last minutes