In januari 2007 heb ik samen met een vriendin een vakantie geboekt!
een vakantie met de paarden ergens ver boven in.
Ik noem geen naam van het bedrijf want weet eigenlijk niet of dat mag.
Maar goed, je kon reseveren via internet en dat hadden we 2x geprobeerd maar dat deed hij niet, dus ik besloot om even contact op te nemen met de eigenaresse van het vakantie verblijf.
Na alles te hebben doorgenomen en besproken stond onze vakantie vast en we zouden binnen een week de papieren binnen krijgen.
Na een week wachten nog niks gehoord, na 2 weken ook niks, en zelfs na 4 weken nog niet, dus (lies88) besloot om contact op te nemen met die vrouw waar we bij hadden geboekt.
Lies88 vroeg aan de vrouw hoe het kwam dat we nog niks binnen hadden gekregen terwijl we dat al lang hadden moeten hebben.
De vrouw antwoorde hierop, ik heb nooit gezegt dat ik het binnen een week zou opsturen, en dat ik dat verkeerd had begrepen ofzo..
Maar nou vertelde ze dat ze alle papieren in 1x zou op zou sturen en dat kon binnen 3 weken binnen zijn.
Na 3 weken nog niks gehoord, 6 weken ook niet en ga zo maar door, dus ik nog een aantal x gebeld maar kreeg niemand te pakken.
Wij hadden dus al zoiets van het gaat niet meer door! wat eeen raar mens is dat zeg!
Nooit wat gehoord, niet over betalen helemaal niks! Tot op vandaag,
Mijn tel ging maar ik was net te laat, krijg ik een smsje met 1 voicemail bericht.
ik het bericht afgeluisterd is het die vrouw, en vraagt ze hoelaat we morgen met de paarden aankomen

ik heb er eigenlijk nog niet op gereageerd en ze blijft bellen!!
Maar wat nog het stomme ervan is.. ze heeft nooit wat van zich laten horen en vandaag vraagt ze hoelaat we morgen aankomen?! terwijl we eigenlijk vandaag om 3 uur zouden aankomen, (Wat er afgesproken was)
Hopen maar dat we volgend jaar een goed adres treffen wat teminste wel doorgaat!
sorry voor het lange verhaal, maar het moest er ff uit!