Nou ben ik er nog nooit geweest en heb ook geen idee wat ik kan verwachten. Wie is in Hongarije geweest, hoe was het, wat heb je gedaan, waar moet je zeker naar toe en wat was absolute tijdsverspilling?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
), beste theaterstuk dat ik al ooit gezien heb. Wij zijn ook gaan grotklimmen (speleologie zeker?), was ook machtig, we zijn drie uur aan het klimmen/kruipen/sluipen geweest door die grotten.. Is iets dat je in Belgie niet kan doen he.
? Eeum, namiddagje lasergamen, house of magic, traditioneel hongaars restaurant, salsabar,..
Dat grotklimmen, is dat te doen als je claustrofobie hebt? Want het klinkt supergaaf maar ik heb dus claustrofobie
Urielle schreef:Dat grotklimmen, is dat te doen als je claustrofobie hebt? Want het klinkt supergaaf maar ik heb dus claustrofobie
Toch niet in de grot waar wij geweest zijn. Meisje van onze groep was ook licht claustrofobisch, maar wilde toch eens proberen. In de gang waar we vertrokken (waar je nog kon rechtstaan, wel wat gebukt) is ze al volledig beginnen panikeren en hyperventileren... Mooi teruggedraaid. Er zaten doorgangen tussen waarvan ik soms dacht "oei, wat als je hier wat struis bent??". Eén doorgang gehad van tien meter lang, waar we op onze buik doormoesten. Vrij extreem dus
, wel heel leuk.
maar later en in de nacht super!LuvdaTossa schreef:We zijn ook nog naar zo'n paardenshow geweest, Hongaarse post geloof ik.

En wij zitten idd ook aan het Balatonmeer. We vertrekken 12 augustus, dus de 13e 's avonds daar, dan is het festival vast al voorbij. Welke dingen zijn leuk in Budapest? We gaan maar 7 dagen dus we moeten wel economisch met de tijd omgaan 
Budapest is gewoon érg indrukwekkend met prachtige gebouwen, veel cultuur en heerlijke baden!
Wel een aanrader is een groepsrit te paard, voor een paar euro heb je de mooiste uitzichten!

) Chubby schreef:kick af van "plat drinkwater" dat is daar redelijk schaars en duur..