Amsterdam

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kyle

Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-07 21:12

Ik ga morgen en overmorgen naar Amsterdam met mijn zus (18jaar) en ouders, want mijn zus en mijn vader vertrekken daarna voor een maand naar Indië. Nu vroeg ik mij af of jullie mij iets kunnen aanraden wat ik zeker gezien/gedaan moet hebben in Amsterdam! Het liefste iets gezelligs voor het gezin, om samen te doen. Eventueel leuke cafétjes, toeristische plaatsjes, noem maar op!
Ik wil er echt iets gezelligs en leuks van maken want als ze terug zijn vertrekt mijn zusje niet veel later weer voor een jaar naar Ghana Huilen , dus als je originele ideetjes hebt, kom maar op!

Lusitana

Re: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-07 15:35

In elk geval een rondvaart door de grachten, succes verzekerd.

Hetja

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-07 15:39

Madame Tussaud, Amsterdam Dungeons, Anne Frankhuis. Als cafeetje zal ik de Ierse pub O'Reilley aanraden, erg gezellig en je kunt er lekker eten.

Myrz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-07 17:32

De Wallen & een Coffeeshop moet je gezien hebben ! Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-07 17:41

Coffeeshop kom je niet onderuit ben ik bang Clown

Verder vind ik de 9 straatjes ( Jordaan ) altijd erg gezellig Ja En langs de grachten lopen natuurlijk, rondvaartje.. En er staan ook altijd koetsen met paarden op de Dam waar je volgens mij mee door de stad kan. Zou niet weten wat het kost maar ik heb het altijd al willen doen.

Kyle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-07 17:51

Hey, dank jullie voor alle aanraders maar ben al terug Clown ; Amsterdam rocks! Cool
Ik heb inderdaad rondgevaren over de grachten, dat was wel gezellig. Voor de rest geen coffeshops bezocht, maar dat was ook niet nodig: de weedgeur hangt gewoon overal! De walletjes vond mijn zus dan weer niets om naartoe te gaan. Verdrietig
Die toeristische attracties als the dungeon en Mme Tussaud's hebben ze ook in Londen en vind ik te commercieel om te gaan:o
Ik heb ook een aanrader om te eten: De beeren! Eeeerrrug lekker en gezellig!!!
En voor wie het nog niet wist: Amsterdam is net een grote poppenstad met die pittoreske huisjes en lieve mensen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-07 19:46

Je bent de eerste die ik hoor zeggen dat er lieve mensen zijn in A'dam, leuk om te horen ! Meeste mensen vinden Amsterdammers altijd zo respectloos en op zichzelf Nagelbijten / Gniffelen

Kyle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-07 22:58

Anoniem schreef:
Je bent de eerste die ik hoor zeggen dat er lieve mensen zijn in A'dam, leuk om te horen ! Meeste mensen vinden Amsterdammers altijd zo respectloos en op zichzelf Nagelbijten / Gniffelen

Haha! Ja maar ik ben Brussel gewoon Vork
Nee hoor, ik vind echt dat de mensen die ik gezien/gesproken heb érg vriendelijk waren. Nochtans zie je dat weinig, in een stad waar veel toeristen zitten(denk: Venetië, Rome,Londen,...)
Heb wel in het gastenboek van het hotel gelezen dat 'het weer net is als de Amsterdammers zelf: wisselvallig, koud en bewolkt' ROFL
Ik moet wel zeggen dat ik zelf Amsterdamse "roots" heb, misschien voelde ik mij er daarom gewoon thuis Cool